پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-02
کد خبر: 10827 |
تاریخ انتشار : 09 ژانویه 2024 - 16:11 | ارسال توسط :
69 بازدید
0
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی از صدور موافقت اصولی برای ۷ طرح گردشگری در دی‌ماه سال جاری در استان خراسان شمالی خبر داد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی از صدور موافقت اصولی برای ۷ طرح گردشگری در دی‌ماه سال جاری در استان خراسان شمالی خبر داد.

خراسان شمالی

اخبار گردشگری پارسی:علی مستوفیان، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی اظهار کرد: هفت طرح سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری با حجم سرمایه‌گذاری بالغ بر ۹۹۰ میلیارد ریال و ایجاد زمینه اشتغال‌زایی برای ۶۷ نفر در سطح خراسان شمالی توسط کمیته فنی برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری استان موافقت شد.

وی گفت: این موافقت‌نامه‌ها برای ایجاد ۴ اردوگاه‌های گردشگری، یک مجتمع خدمات رفاهی بین‌راهی، ۲ اقامتگاه بوم‌گردی در شهرستان‌های بجنورد، شیروان، مانه و سملقان و گرمه صادر شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی با اشاره به اهمیت حوزه گردشگری در ایجاد زمینه‌های اشتغال‌زایی، فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توسعه این صنعت در استان افزود: حمایت از سرمایه‌گذاران و تسریع روند اعطای مجوزها و موافقت‌های لازم برای ایجاد تأسیسات و مراکز گردشگری در سطح استان، همواره مورد تأکید و توجه اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی بوده است.

بازدیدها: 0

منبع خبر «» است و اخبار گردشگری پارسی در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 10827 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09199028006  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار گردشگری پارسی مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار گردشگری پارسی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید