شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-27
کد خبر: 10942 |
تاریخ انتشار : 16 مارس 2024 - 11:30 | ارسال توسط :
45 بازدید
0
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ورامین بیان کرد: نمایشگاه صنایع دستی ورامین در محوطه برج تاریخی علاءالدوله برپا شده است.

اخبار گردشگری پارسی :

محمدرضا تاجیک رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ورامین شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران گفت: به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و عید نوروز، نمایشگاه صنایع دستی هنرمندان ورامین در محوطه بنای تاریخی برج علاءالدوله برپا شده و علاقمندان می‌توانند از این نمایشگاه بازدید کنند.

تاجیک بیان کرد: در این نمایشگاه ۱۲ غرفه راه‌اندازی شده و هنرمندان و دوستداران هنر محصولات تولیدی خود را ارائه و در معرض فروش گذاشتند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ورامین در ادامه اظهار کرد: محصولات هنرمندان ورامینی شامل، گلیم، کاشی سنتی، چرم دست دوز، احجام چوبی، تراش سنگ‌های قیمتی، سفال و سرامیک، مینای سفال، سبد بافی و سوغات محلی است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ورامین در پایان گفت: این این نمایشگاه از ۲۵ اسفند الی ۱۵ فروردین در محوطه بنای تاریخی برج علاءالدوله برقرار است و علاقمندان و مسافران نوروزی می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح الی ۲۰ شب از این نمایشگاه بازدید و خرید کنند.

بازدیدها: 0

منبع خبر «» است و اخبار گردشگری پارسی در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 10942 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09199028006  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار گردشگری پارسی مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار گردشگری پارسی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید