شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-27
کد خبر: 10884 |
تاریخ انتشار : 17 فوریه 2024 - 12:17 | ارسال توسط :
43 بازدید
0
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز از فک پلمب پیست بین المللی دیزین پس از یک سال تعطیلی، خبر داد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز از فک پلمب پیست بین المللی دیزین پس از یک سال تعطیلی، خبر داد.

اخبار گردشگری پارسی، بهزاد فروغی گفت: اوایل اسفند سال گذشته بود که پیست بین المللی دیزین به علت عدم رعایت استاندارد سازی پیمانکار وقت، توسط سازمان استاندارد پلمب شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز مطرح کرد: پس از گذشت یک سال و با استاندارد سازی مناسبی که در این مجموعه انجام شد، شاهد راه اندازی مجدد آن هستیم.

وی افزود: این اتفاق مبارک با پیگیری مجدانه استاندار البرز، همکاری و مساعدت دادستانی و سازمان استاندارد و تلاش‌های شبانه روزی اهالی روستای ولایت رود و این اداره کل رقم خورد.

فروغی با اشاره به اینکه در حال حاضر بهره بردار این مجموعه شرکت تعاونی روستای ولایت رود است، بیان کرد: پیست بین المللی دیزین سرمایه‌ای ارزشمند برای ورزش کشور و استان البرز است که از امروز مجدداً به ورزشکاران و گردشگران در این مجموعه خدمات ارائه خواهد شد.

بازدیدها: 0

منبع خبر «» است و اخبار گردشگری پارسی در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 10884 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09199028006  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار گردشگری پارسی مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار گردشگری پارسی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید