سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-30
کد خبر: 2528 |
تاریخ انتشار : 07 ژوئن 2021 - 16:57 | ارسال توسط :
166 بازدید
0
1
ارسال به دوستان
پ

اخبار گردشگری پارسی : نماینده، ولی فقیه در خراسان‌رضوی امروز در دیدار با مدیر موزه‌های دفاع مقدس کشور، ضمن قدردانی از خدمات خالصانه این مجموعه، اظهار کرد: هرساله زائران زیادی با قومیت‌ها و ملیت‌های گوناگون برای زیارت بارگاه مقدس امام‌رضا (ع) به مشهد سفر می‌کنند. آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی با تأکید بر لزوم ایجاد ظرفیت‌های لازم […]

اخبار گردشگری پارسی :

نماینده، ولی فقیه در خراسان‌رضوی امروز در دیدار با مدیر موزه‌های دفاع مقدس کشور، ضمن قدردانی از خدمات خالصانه این مجموعه، اظهار کرد: هرساله زائران زیادی با قومیت‌ها و ملیت‌های گوناگون برای زیارت بارگاه مقدس امام‌رضا (ع) به مشهد سفر می‌کنند.
آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی با تأکید بر لزوم ایجاد ظرفیت‌های لازم برای پذیرایی از زائران علی‌بن‌موسی‌الرضا (ع)، ادامه داد: باید تلاش کنیم در شهر امام‌رضا (ع) موزه‌هایی طراحی کنیم تا برای زائران خارجی امام‌رضا (ع)، قطب گردشگری زیارتی ایجاد شود

نماینده، ولی فقیه در خراسان‌رضوی به اثرگذاری موزه‌های دفاع مقدس نیز اشاره و اضافه کرد: حفظ و نشر آثار دفاع‌مقدس و بیان این آثار برای آیندگان بسیار حائز اهمیت است، زیرا به این واسطه می‌توانیم نسل جوان را به حوادث جنگ آگاه کنیم و آنان را به رشد انقلاب اسلامی امیدوار کنیم.
در ابتدای این دیدار، سردار سرتیپ بهمن کارگر مدیر موزه‌های دفاع مقدس کشور گزارشی از وضعیت احداث موزه‌های دفاع مقدس در کشور ارائه کرد و گفت: به لطف خدا و مدد شهدا، حفظ آثار دفاع مقدس به‌خوبی صورت گرفته و هشت موزه جدید دفاع مقدس در سراسر کشور افتتاح‌شده است.

بازدیدها: 0

منبع خبر «» است و اخبار گردشگری پارسی در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 2528 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09199028006  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار گردشگری پارسی مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار گردشگری پارسی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید