دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-29
کد خبر: 7880 |
تاریخ انتشار : 28 دسامبر 2021 - 12:34 | ارسال توسط :
105 بازدید
0
4
ارسال به دوستان
پ

علیرضا ایزدی که مشاور ضرغامی و پیش از آن، مدیرکل حوزه وزارتی و امور بین‌الملل مونسان در وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بوده است، به اصفهان فرستاده شد تا مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی این استان شود.

اخبار گردشگری پارسی :

ضرغامی مدیر اصفهان را تعیین کرد

عزت‌الله ضرغامی ـ وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ـ در حکمی علیرضا ایزدی را با حفظ سمت مشاور وزیر به‌عنوان مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اصفهان منصوب کرد.

ضرغامی در این حکم تاکید کرده است: انتخاب ایزدی که در سطح معاونت وزارتخانه و با عملکرد موفق مشغول خدمت بوده، نشانه توجه جدی به استان اصفهان است.

در این حکم خطاب به ایزدی هم آمده است: «بنا به پیشنهاد معاون محترم امور مجلس، حقوقی و استان‌ها و نظر به مراتب تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم با حفظ سمت مشاور وزیر به‌عنوان مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، منصوب می‌شوید.

انتظار دارد با تکیه بر ظرفیت‌های فرهنگی، تاریخی، اجتماعی، سیاسی و دینی استان، در اجرای راهبردهای کلان وزارتخانه مبتنی بر تغییر، تحول، توسعه و فناوری و تحقق اهداف و ماموریت‌های ذیل اهتمام جدی داشته باشید.»

در این حکم ضرغامی برای ایزدی هشت ماموریت تعیین و تاکید کرده است:

۱- حفاظت و صیانت از میراث‌فرهنگی، تاریخی و احیا و حفظ بناهای تاریخی، پایگاه‌ها و موزه‌ها، فرهنگ‌سازی عمومی در جامعه در حوزه میراث‌فرهنگی از طریق معرفی، ترویج و اشاعه ظرفیت‌های تمدنی، تاریخی، فرهنگی، مذهبی و آیینی.

۲- به‌کارگیری روش‌های نوین و خلاقانه مدیریتی در راستای مرجعیت یافتن آن مرکز در حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی.

۳- تحول و دگرگونی شایسته در امر گردشگری و جذب توریست با ایجاد ظرفیت‌های جدید گردشگری، مشارکت واقعی و مؤثر بخش خصوصی، تقویت بوم‌گردی‌ها، تورهای گردشگری، افزایش کمیت خدمات‌دهی هتل‌ها و رستوران‌های سنتی و بین‌راهی، نظارت مستمر و کارآمد بر حوزه گردشگری.

۴- برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های نو و مبتکرانه در راستای رونق کسب و کار، حمایت از تولید و صنایع‌دستی، ایجاد و احداث بازارچه‌ها و فروشگاه‌ها و آموزش و پرورش هنرمندان بااستعداد.

۵- تعامل و ارتباط مؤثر، کارآمد و مستمر با مسؤولان و سازمان‌های دولتی و انقلابی و سازمان‌های مردم‌نهاد، تشکل‌ها، صنوف و انجمن‌های مردمی و و غیردولتی.

۶- گسترش، همبستگی و انسجام درون‌سازمانی میان همکاران و مدیران در راستای افزایش انگیزه برای خدمت صادقانه به مردم و ارتقای بهره‌وری.

۷- طراحی نظام کارآمد، درآمدزای صرفه‌جو و چابک براساس سیاست‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغی.

۸- حفظ و مراقبت از بیت‌المال، پاکدستی و فسادستیزی، تسهیل دسترسی مردم به مسؤولان و پاسخ‌گویی به افکار عمومی و شفافیت در همه کارها.»

ضرغامی به تازگی سفری به شهر اصفهان داشته که پس از آن حاشیه‌سازی‌های زیادی در ارتباط با تعیین مدیران سفارشی از سوی مسؤولان استانی به‌ویژه استانداری صورت گرفت.

پیش از اصفهان نیز اداره‌های میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در استان‌های یزد و گلستان با انتقال مدیران آن‌ها به معاونت گردشگری وزارتخانه در تهران برای ادامه ماموریت به عنوان مدیرکل گردشگری داخلی و سرمایه‌گذاری، با تغییراتی همراه شده‌ است.

ضرغامی مدیر اصفهان را تعیین کرد

بازدیدها: 0

منبع خبر «» است و اخبار گردشگری پارسی در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 7880 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09199028006  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار گردشگری پارسی مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار گردشگری پارسی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید