جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-26
کد خبر: 6614 |
تاریخ انتشار : 20 اکتبر 2021 - 14:47 | ارسال توسط :
189 بازدید
0
4
ارسال به دوستان
پ

در آیینی با حضور مسئولان، صاحبعلی رام به عنوان شهردار جدید شهر سرعین معارفه شد.

اخبار گردشگری پارسی :

امام جمعه سرعین 27 مهر ماه در آیین معارفه شهردار این شهر گفت: سرعین به عنوان قطب گردشگری شهری باید شایسته ترین خدمات را به گردشگران ارائه دهد و در این بین کار شهردار سرعین محوری و اثربخش است.
حجت الاسلام محمود اصغری افزود: شورا و شهرداری در مسیر همگرایی باهم حرکت کنند چرا که بروز اختلاف میان شورا و شهرداری همواره بزرگترین آسیب ها را به مدیریت شهری وارد کرده است.
سرپرست فرمانداری سرعین هم با اشاره به اهمیت فضاسازی صحیح در مسیر خدمت‌رسانی به شهروندان و گردشگران گفت: تعامل شهرداری با ادارات و ارگان‌های دیگر، کیفیت بخشی در افزایش خدمات شهروندی را در پی دارد.
مهران امامی ادامه داد: نقش مهم شهرداری در زندگی شهروندان محدود به حوزه خدمات شهری و عمرانی نیست و در جهت دهی ابعاد زندگی اجتماعی و فرهنگی موثر است.
شهردار جدید سرعین هم در این مراسم گفت: در کنار کار ارتقابخشی به فعالیت های عملیاتی و اجرایی، نگاه همه جانبه‌نگر و کلان به سرعین خواهیم داشت.
صاحبعلی رام ادامه داد: شهر سرعین نگین گردشگری در سطح ملی است و قابلیت برندسازی در سطح فراملی را دارد.
وی افزود: اهمیت اقتصادی سرعین در اقتصاد گردشگری استان اردبیل، وظیفه شهرداری و شورای شهر را در مدیریت این شهر خاص و ویژه صد چندان می کند.
به گفته رام، جذب سرمایه‌گذاری در راستای توسعه گردشگری از مهم ترین اولویت ها و برنامه ها پیش‌رو است و برای انجام این مهم لازم است تا همدلی و اتحاد بین اعضای شورای اسلامی شهر، شهرداری، ادارات و ارگان‌های مختلف، اصحاب رسانه، اهالی فرهنگ و هنر، نخبگان و تمامی شهروندان حاکم باشد.
شهردار سرعین تصریح کرد: ویژه بودن شهر سرعین ما را ملزم می کند تا در کنار کار عملیاتی و اجرایی، نگاه همه جانبه نگر و کلان داشته باشیم و تاثیرات مثبت و منفی هر اقدام برای اجزای دیگر شهر را در نظر بگیریم.
رام اظهار کرد: در زمان تصدی گری شهرداری نیر و همچنین حضور در مدیریت منطقه سه اردبیل و منطقه ویژه اقتصادی استان اردبیل، همیشه سعی داشته ام تا در کنار تاکید بر کارهای اجرایی و عملیاتی، به بحث بهره مندی از نگرش علمی نخبگان و صاحب نظران اهمیت بدهم.
در ادامه شهردار با حضور در گلزار شهدای سرعین با روح بلند شهیدان تجدید میثاق کرد و با همراهی امام جمعه و اعضای شورای اسلامی شهر سرعین در دفتر کار خود حاضر و اولین روز کاری خود را شروع کرد.

بازدیدها: 0

منبع خبر «» است و اخبار گردشگری پارسی در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 6614 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09199028006  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار گردشگری پارسی مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار گردشگری پارسی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید