یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-05
کد خبر: 7517 |
تاریخ انتشار : 05 دسامبر 2021 - 10:29 | ارسال توسط :
66 بازدید
0
2
ارسال به دوستان
پ

معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در حاشیه مجمع عمومی سازمان جهانی گردشگری در دیدار با مقامات و وزرای گردشگری کشورهای مختلف بر همکاری‌های مشترک تاکید کرد.

اخبار گردشگری پارسی :

به نقل از روابط‌عمومی معاونت گردشگری، علی‌اصغر شالبافیان در حاشیه بیست و چهارمین مجمع عمومی سازمان جهانی گردشگری (UNWTO) که از تاریخ ۹ تا ۱۲ آذرماه در شهر مادرید اسپانیا برگزار شد، با وزرا، مقامات ارشد و سفرای کشورهای هدف گردشگری ایران، از جمله همسایه‌ها و منطقه خاورمیانه، آسیا و اروپا دیدارهای متعددی داشت.

او در سه روز نشست با مقامات گردشگری کشورهای هند، عمان، عراق، پاکستان، گرجستان، موریس، کویت، ازبکستان، افغانستان، آذربایجان، آلمان، گواتمالا، اندونزی، ایتالیا، ترکیه، مالزی و روسیه، بر گسترش روابط دوجانبه تاکید کرد و انتقال تجربیات دو کشور در زمینه‌های مختلف گردشگری را خواستار شد.

شالبافیان در اهم محورهای مطرح‌شده، با دعوت مقامات به پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران، به سایر موضوعات از جمله استفاده از تجربیات مشترک، حمایت از کسب و کارهای دو کشور و نیز ایجاد زمینه همکاری‌های دوجانبه تاکید کرد.

رایزنی ایران با همسایه‌ها، اروپا و آسیا در حاشیه UNWTO

معاون گردشگری در این دیدارها، به تاثیر روند مدیریت کشورها در مواجهه با بحران کووید-۱۹ و نیز نقش واکسیناسیون بر رونق دوباره صنعت گردشگری اشاره کرد.

شالبافیان همچنین در دیدار با دبیرکل سازمان جهانی گردشگری درباره برگزاری کنفرانس گردشگری شهری در تهران و همچنین درباره جلب حمایت این سازمان جهانی از رویداد «نوسده» در ایران مذاکره کرد.

بازدیدها: 0

منبع خبر «» است و اخبار گردشگری پارسی در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 7517 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09199028006  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار گردشگری پارسی مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار گردشگری پارسی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید