سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-07
کد خبر: 815 |
تاریخ انتشار : 23 می 2021 - 15:02 | ارسال توسط :
129 بازدید
0
1
ارسال به دوستان
پ

اخبار گردشگری پارسی : سیدمحمد ناظم رضوی با اشاره به اینکه گاراز کلانتر سمنان مکانی که در حال تبدیل شدن به گذر فرهنگ و هنر است تاکید کرد: حمایت های بسیار خوبی از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برای ایجاد گذر فرهنگ و هنر در سمنان شده است. وی با اشاره به اینکه […]

اخبار گردشگری پارسی :

سیدمحمد ناظم رضوی با اشاره به اینکه گاراز کلانتر سمنان مکانی که در حال تبدیل شدن به گذر فرهنگ و هنر است تاکید کرد: حمایت های بسیار خوبی از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برای ایجاد گذر فرهنگ و هنر در سمنان شده است.
وی با اشاره به اینکه قدمت گاراژ کلانتر سمنان به سال ۱۳۱۰ برمی گردد و این بنا از زیبایی ها و معماری های خاصی برخوردار است گفت: ایجاد گذر فرهنگ و هنر در این مکان زمینه را برای استقرار واحدهای فرهنگی و هنری به خصوص سفال و سرامیک فراهم می کند.
ناظم رضوی با اشاره به برگزاری جلسات متعدد برای ایجاد گذر فرهنگ و هنر در سمنان، در استان سمنان و تهران یادآور شد: با تلاش های صورت گرفته تفاهم نامه ای نیز تدوین و مبادله شده تا این گذر با حمایت های فرهنگ و ارشاد اسلامی و اعطای تسهیلات بانکی برای استقرار و فعالیت کسب و کارهای فرهنگی در سمنان ایجاد شود.
وی به طرح پیاده محور شدن خیابان امام(ره) سمنان اشاره کرد و گفت: ایجاد این گذر و اجرای طرح مذکور زمینه ساز توسعه کسب و کارهای فرهنگی و هنری در سمنان خواهد شد.
شهردار سمنان به سابقه دیرینه سمنان در بخش سفال و سرامیک نیز اشاره کرد و اظهار داشت: تعیین و معرفی سمنان به عنوان شهر خلاق سفال و سرامیک اقدام مهم و ضروری برای توسعه این هنر دیرینه سمنان است و همه وظیفه داریم تا برای تحقق این امر تلاش و همکاری نماییم.
تفاهم نامه همکاری راه‌اندازی گذر فرهنگی هنری با حضور شهردار سمنان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان و مدیرعامل موسسه کمک به توسعه فرهنگ و هنر پیشتر به امضا رسیده است.
براساس این تفاهم ‌نامه گذر فرهنگی سمنان در مسیر گاراژ کلانتر واقع در خیابان امام خمینی(ره) ایجاد و راه اندازی خواهد شد.
موضوع تفاهم نامه، راه اندازی گذر فرهنگ و هنر با هدف کمک به توسعه فضاهای فرهنگی و هنری، توسعه کسب و کارهای فرهنگی هنری، کمک به اقتصاد فرهنگ و هنر، ایجاد مقاصد فراغتی برای شهروندان و گردشگران با کارکرد فرهنگی و هنری و کمک به ایجاد فضاهای عمومی ساده مبتنی بر دسترسی پویا و سرزنده با مشارکت فعالان فرهنگی و هنرمندان است که در هفت ماده و سه تبصره در قالب سه نسخه تنظیم و به امضای طرفین رسیده است.

بازدیدها: 0

منبع خبر «» است و اخبار گردشگری پارسی در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 815 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09199028006  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار گردشگری پارسی مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار گردشگری پارسی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید