سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-14
کد خبر: 8391 |
تاریخ انتشار : 13 فوریه 2022 - 21:46 | ارسال توسط :
106 بازدید
0
2
ارسال به دوستان
پ

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان از انتصاب سرپرست معاونت میراث فرهنگی این اداره‌کل خبر داد.

اخبار گردشگری پارسی :

علیرضا ایزدی، در صفحه‌ مجازی خود سیدمهدی موسوی موحد را به‌عنوان سرپرست معاونت میراث فرهنگی اداره‌کل میراث فرهنگی استان اصفهان معرفی کرد.

در متن نامه‌ مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان خطاب به موسوی آمده است: نظر به تعهد، ‌شایستگی و تجارب جنابعالی و به موجب ابلاغ، “سرپرستی معاونت میراث فرهنگی اداره کل” به شما محول می‌گردد. برنامه‌ریزی به منظور حفظ، مرمت و احیای بناها، محوطه‌ها، بافت‌ها و اموال تاریخی فرهنگی استان، نظارت همه جانبه بر اجرای صحیح پروژه‌ها و قوانین، مقررات، آیین‌نامه‌ها و اقدام لازم جهت ثبت آثار تاریخی منقول و غیرمنقول واجد شرایط از جمله اعم وظایف جنابعالی محسوب می گردد.
امید است با جدیت و پشتکار و بهره‌گیری از متخصصین و کارشناسان ذیربط و تعامل با معاونین و مسئولین محترم اداره کل و وزارت متبوع در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی موفق و سرفراز باشید.

پیش از این، ناصر طاهری، معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان بود.

بازدیدها: 1

منبع خبر «» است و اخبار گردشگری پارسی در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 8391 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09199028006  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار گردشگری پارسی مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار گردشگری پارسی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید