جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-03-29
کد خبر: 10136 |
تاریخ انتشار : 28 فوریه 2023 - 12:02 | ارسال توسط :
139 بازدید
0
1
ارسال به دوستان
پ

در ادامه به معرفی لوکس ترین هتل جزیره یعنی هتل داریوش کیش خواهیم پرداخت. برای آشنایی با این هتل همراه ما بمانید.

احبار گردشگری پارسی:

با نزدیک شدن به فصول سرد سال و آب و هوای مطلوبی که در مناطق جنوبی کشور ایجاد می‌شود، سفر به این نواحی با افزایش چشم گیری همراه خواهد بود. بسیاری از افراد تمایل دارند تا در روزهایی که اغلب نقاط کشور با هوایی سرد مواجه اند، سفری دلپذیر به مناطقی با آب و هوای معتدل و نسبتاً گرم را تجربه کنند. به همین دلیل است که جزایر جنوبی ایران در خلیج فارس انتخابی مطلوب به شمار می‌روند.

پرطرفدارترین جزیره خلیج فارس را می‌توان جزیره کیش دانست که هر ساله در تمام ماه‌ها پذیرای گردشگرانی از تمام نقاط ایران و جهان بوده و با ویژگی‌ها و امکانات متعدد، سفری به یادماندنی را برای آنان فراهم می‌کند. اگر قصد سفر به این جزیره را داشته باشید، انتخاب یک اقامتگاه مناسب می‌تواند در کیفیت سفر شما تأثیر به سزایی داشته باشد؛ به همین دلیل در این مقاله به معرفی لوکس‌ترین هتل جزیره یعنی هتل داریوش کیش خواهیم پرداخت. برای آشنایی با این هتل همراه ما بمانید.

جاذبه‌های سفری هیجان انگیز به جزیره کیش

سفر به جزیره کیش می‌تواند پر از تجربیات هیجان انگیز و خاطرات دلچسبی باشد که هرگز از یاد شما پاک نخواهند شد. از آن جا که این جزیره به عنوان منطقه آزاد و توریستی شناخته می‌شود، سیاست‌های متفاوتی برای توسعه و پیشرفت آن در نظر گرفته شده و به همین خاطر سفر به این خطه از کشور، در واقع سفر به منطقه‌ای لوکس با امکانات فوق العاده خواهد بود. انواع مختلفی از مناطق لوکس تازه تأسیس مانند مراکز تجاری و تفریحی، تفریحات آبی متعدد و موارد این چنینی در کنار بناهای تاریخی و بافت قدیمی جزیره می‌تواند لذت بهره مندی از تاریخ و مدرنیته را همزمان برایتان فراهم کند. چند مورد از هیجان انگیزترین تفریحات جزیره کیش که به هیچ عنوان نباید از دست بدهید را در ادامه شرح داده ایم:

در سفر به جزیره کیش، به هیچ عنوان نباید تفریحات آبی آن را از دست بدهید. انواع متعددی از تفریحات آبی هیجان انگیز در این جزیره در دسترس شما هستند که می‌توانند سطح آدرنالین خون شما را بالا برده و شادی را به وجودتان تزریق کنند. شاتل، بنانا، پراسل، جت اسکی، اسکوتر زیردریایی، پدل بورد و غواصی، نمونه‌هایی از تفریحات آبی جذابی هستند که می‌توانید در جزیره کیش تجربه کنید.

اگر قصد بهره مندی از تفریحات غیر آبی را داشته باشید نیز پیشنهادات هیجان انگیزی در جزیره کیش برایتان وجود دارد. بانجی جامپینگ، جایرو کوپتر، پارک دلفین، شهربازی‌های کیش و مواردی از این دست می‌توانند برایتان جالب باشند.

لازم به ذکر است که جزیره کیش علاوه بر جاذبه‌های این چنینی، جاذبه‌های طبیعی متعددی نیز دارد که می‌توانید از آنها بازدید کرده و اوقاتی خوش داشته باشید.

با هتل داریوش کیش آشنا شوید

هتل داریوش کیش یک هتل پنج ستاره در شمال شرقی جزیره کیش است که در سال ۱۳۸۲ با ۱۲ هکتار مساحت بنا شده و هر ساله میزبان گردشگران بی شماری است. نکته بسیار مهمی که درباره هتل داریوش نظر هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند، معماری بی نظیر آن است که الهام گرفته از دوران هخامنشیان بوده و یادآور تخت جمشید و دوران باستان است.

شاید برایتان جالب باشد که دلیل نام گذاری این هتل لوکس را بدانید. معماری این هتل در واقع برگرفته از کاخ آپادانا و تخت جمشید است و به همین خاطر، نام آن را «داریوش» گذاشته اند. تمام ستون‌ها، سنگ نگاره‌ها، کتیبه‌ها و … شما را به دوران باستان برده و حس و حال قدم زدن در تاریخ را به شما القا می‌کنند.

هتل داریوش کیش در سه طبقه احداث شده و مجموعاً ۱۹۰ اتاق و ۵۰۰ تخت در این هتل وجود دارند. با چند عدد و رقم ساده در می‌یابید که هتل داریوش کیش یکی از بزرگ‌ترین و مجلل‌ترین هتل‌های جزیره است و می‌تواند اقامتی به یادماندنی را برایتان فراهم کند. اتاق‌های مختلفی با ویوی دریا و باغ، حمام‌های سانروف، ویلاهای ساحلی، سوئیت‌ها و اتاق‌های تک تخته با امکانات عالی در این هتل لوکس تعبیه شده اند. امکانات متعددی از جمله رستوران‌های مجلل، استخر، پارکینگ مجزا، اینترنت رایگان نامحدود در لابی، سالن‌های ورزشی مختلف، کافی شاپ، مرکز خرید، خشکشویی و چندین و چند مورد دیگر از جمله مواردی هستند که اقامت شما را جذاب‌تر خواهند کرد.

هتل داریوش کیش؛ یک اقامت لوکس در جزیره

مزایای اقامت در لوکس‌ترین هتل کیش

علاوه بر موارد گفته شده، در یک نتیجه گیری کلی می‌توان ویژگی‌های مثبت و مزایای هتل داریوش کیش را در نکات زیر بیان کرد:

هتل داریوش یک هتل پنج ستاره در جزیره کیش است که به عنوان یک هتل لوکس در نظر گرفته می‌شود.

زیبایی منحصر به فرد این هتل باعث می‌شود که ضمن ارتباط گرفتن با تاریخ و پیشینه ایران زمین، از این زیبایی بصری لذت ببرید.

دسترسی آسان از هتل داریوش کیش به اغلب نقاط مهم و دیدنی جزیره آن را به انتخاب مناسبی برای اقامت تبدیل کرده است.

اتاق‌های متعدد این مجموعه سبب شده اند که دست شما برای انتخاب اتاق مورد نیازتان باز باشد.

امکاناتی چون رستوران، کافی شاپ، مرکز خرید و حتی خشکشویی نیاز شما به خروج از مجموعه را به حداقل می‌رسانند.

اگر قصد سفر به جزیره زیبای کیش و اقامت در هتل داریوش کیش را دارید، بهتر است برای هماهنگی‌های سفر، کار را به دست کاردان بسپارید. آژانس مسافرتی فلای تودی با سابقه فعالیت طولانی در این حوزه یکی از بهترین انتخاب‌هایی است که می‌توانید داشته باشید. فلای تودی، تمام هماهنگی‌های سفری دلپذیر را انجام داده و به یاد ماندنی‌ترین سفر زندگی را برایتان رقم می زنید. با مراجعه به وبسایت این مجموعه می‌توانید تمام اطلاعات مورد نیاز را کسب کرده و با مشاوران این مجموعه نیز مشورت کنید.

 

بازدیدها: 0

منبع خبر «» است و اخبار گردشگری پارسی در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 10136 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09199028006  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار گردشگری پارسی مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار گردشگری پارسی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید