پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-28
کد خبر: 7938 |
تاریخ انتشار : 01 ژانویه 2022 - 13:16 | ارسال توسط :
69 بازدید
0
2
ارسال به دوستان
پ

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی از انتقال سند مالکیت ۹ هکتار زمین در جوار مجموعه جهانی تخت‌جمشید به این شرکت خبر داد.

اخبار گردشگری پارسی :

سند مالکیت ۹ هکتار زمین کنار تخت‌جمشید منتقل شد

به نقل از وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، خشایار نیکزادفر درباره انتقال این مالکیت، یادآور شد: بر اساس تبصره ۲ ماده ۱ قانون تشکیل سازمان میراث‌فرهنگی و گردشگری مصوب سال ۸۲، مجلس شورای اسلامی، شرکت مادرتخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی وارث تمامی اموال و دارایی‌های سازمان ایرانگردی‌ و جهانگردی سابق است.

او همچنین گفت: این شرکت همچنین عامل تصدی‌گری و بازوی اجرایی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی است که در سال‌های گذشته برخی از این اموال در اختیار سایر دستگاه‌ها قرار گرفته بود و واحد املاک و مستغلات شرکت با تلاش‌ فراوان سعی در برگرداندن این اسناد به نام شرکت مادر تخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی داشت که اخیرا مالکیت ۹ هکتار زمین در مرودشت و در جوار تخت‌جمشید به نام شرکت مادرتخصصی ایرانگردی و جهانگردی سند خورده است.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی افزود: با جذب سرمایه‌گذار و انجام اقدامات لازم این زمین با لحاظ و رعایت الزامات میراثی تخت جمشید وارد چرخه گردشگری کشور می‌شود.

سند مالکیت ۹ هکتار زمین کنار تخت‌جمشید منتقل شد

بازدیدها: 0

منبع خبر «» است و اخبار گردشگری پارسی در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 7938 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09199028006  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار گردشگری پارسی مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار گردشگری پارسی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید