شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-20
کد خبر: 8058 |
تاریخ انتشار : 04 ژانویه 2022 - 16:27 | ارسال توسط :
70 بازدید
0
4
ارسال به دوستان
پ

سمفونی «فلک الافلاک» در قلعه فلک الافلاک اجرا می‌شود. فلک‌الافلاک قلعه‌ای تاریخی در مرکز شهر خرم‌آباد در استان لرستان است که با نام قلعه دوازده بُرجی هم شناخته می‌شود. این بنا بر فراز تپه‌ای مشرف به شهر خرم‌آباد و در نزدیکی رودخانه، در مرکز شهر قرار گرفته و چشم‌گیرترین اثر تاریخی و گردشگری در این شهر است.

اخبار گردشگری پارسی :

سمفونی «فلک الافلاک» در قلعه تاریخی اجرا می‌شود

فاضل جمشیدی ـ موسیقیدان و فعال اجتماعی ـ خبر داد که «مرداد ماه سال آینده با هدف ارج‌گذاری به میراث فرهنگی و تاریخی ایران زمین و پیوند شایسته هنر فاخر موسیقی با این میراث و همچنین جذب تدریجی گردشگران خارجی برای بازدید از ایران، لرستان و خرم آباد سمفونی فلک الافلاک ساخته کامبیز روشن‌روان با همراهی ارکستر سمفونیک ایران و رهبری ایشان در محل و میانه قلعه مذکور به اجرا درخواهد آمد و متناسب با شرایط کرونایی کشور با تماشاگر و یا به صورت زنده برای همگان در داخل و خارج قابل مشاهده خواهد بود.»

جمشیدی اضافه کرد که «مراحل اولیه و اداری کار با معاونت هنری ارشاد، انجمن موسیقی ایران، شهرداری خرم آباد و معاونت گردشگری در حال انجام است.»

بازدیدها: 0

منبع خبر «» است و اخبار گردشگری پارسی در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 8058 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09199028006  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار گردشگری پارسی مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار گردشگری پارسی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید