جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-19
کد خبر: 8583 |
تاریخ انتشار : 09 آوریل 2022 - 15:15 | ارسال توسط :
266 بازدید
0
3
ارسال به دوستان
پ

خانه‌موزه‌های «پابلو نرودا» شاعر برنده نوبل ادبیات به دلیل مشکلات ناشی از همه‌گیری کرونا با خطر تعطیلی همیشگی مواجه شده‌اند.

اخبار گردشگری پارسی :

به نقل از رویترز،‌ بنیادی که مسوولیت اداره خانه‌موزه‌های «پابلو نرودا»‌ شاعر برنده نوبل ادبیات اهل شیلی را بر عهده دارد، اعلام کرد این موزه‌ها به دلیل کمبود بودجه ناشی از کاهش شمار گردشگران در دوران کرونا با خطر تعطیلی همیشگی مواجه شده‌اند.

مدیر «بنیاد نرودا» اعلام کرد: «همه‌گیری تمام بازدیدکنندگان ما را از بین برده است و ما اکنون در وضعیت بحرانی قرار داریم.»

این سه خانه‌موزه که در مرکز شیلی واقع شده‌اند به مدت ۱۷ ماه به دلیل همه‌گیری کرونا تعطیل شدند و سپتامبر سال گذشته در پی کاهش محدودیت‌های کرونایی و به لطف واکسیناسیون بازگشایی شدند.

پیش از همه‌گیری کرونا خانه‌موزه‌های این شاعر سالانه میزبان حدود ۳۵۰هزار بازدید کننده بودند. اغلب بازدیدکنندگان را گردشگران خارجی و دانشجویان تشکیل می‌دادند، اما این خانه‌موزه‌ها محل برگزاری کارگاه‌های ادبی و فعالیت‌های فرهنگی هم بودند.

این خانه‌ها در مجموع حدود ۲۰۰ میلیون پزو در ماه معادل ۲۸۰هزار دلار درآمد داشتند.

به گفته مدیر «بنیاد نرودا»‌ با وجود بازگشایی این موزه‌ها،‌ شمار بازدیدکنندگان در مقایسه با قبل اندک است.

بازدیدها: 0

منبع خبر «» است و اخبار گردشگری پارسی در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 8583 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09199028006  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار گردشگری پارسی مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار گردشگری پارسی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید