جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-19
کد خبر: 7948 |
تاریخ انتشار : 01 ژانویه 2022 - 13:36 | ارسال توسط :
132 بازدید
0
7
ارسال به دوستان
پ

«محمد رامی مرتینی»، وزیر گردشگری سوریه در دیدار با سفیر جمهوری اسلامی ایران در دمشق، با تاکید بر اهمیت و نقش بخش گردشگری در تقویت روابط میان ملت ها، از برنامه های این وزارتخانه به منظور تشویق شهروندان سوری برای سفرهای سیاحتی به ایران خبر داد.

اخبار گردشگری پارسی :

به دنبال افزایش سفرهای سیاحتی به ایران هستیم

مهدی سبحانی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در سوریه، در دیدار با وزیر گردشگری این کشور به بحث و تبادل نظر در رابطه با مسایل مربوط به انواع مختلف گردشگری پرداختند.

در این دیدار، مرتینی با استقبال از گسترش روابط دوجانبه در بخش گردشگری، از تمایل خود به منظور افزایش سفرهای زیارتی و سیاحتی بین دو کشور سخن گفت و افزود: باید مقاصد گردشگری ایران به شکلی روزافزون به شهروندان سوری معرفی شود تا در آینده شاهد افزایش سفر میان ایران و سوریه باشیم، بویژه آنکه می‌دانیم توریسم درمانی در ایران بسیار شاهد رشد و پیشرفت بوده است.

وی با تاکید بر اینکه ایران از جمله کشورهایی است که با سوریه پرواز مستقیم منظم دارد، ادامه داد: مساله پرواز مستقیم یکی از ضرورت های مهم برای توسعه گردشگری است که ایران و سوریه از این امتیاز برخوردارند و ما باید از این ظرفیت برای افزایش سفرهای فیمابین بهره ببریم.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در سوریه نیز در این دیدار با تاکید بر ظرفیت های موجود برای از سرگیری سفر زائران ایرانی به سوریه، از آمادگی تهران برای اعزام کاروان به منظور زیارت عتبات مقدسه این کشور خبر داد و ابراز امیدواری کرد که در آینده نزدیک شاهد حضور این زائران در دمشق باشیم.

به دنبال افزایش سفرهای سیاحتی به ایران هستیم

بازدیدها: 0

منبع خبر «» است و اخبار گردشگری پارسی در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 7948 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09199028006  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار گردشگری پارسی مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار گردشگری پارسی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید