جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-26
کد خبر: 10144 |
تاریخ انتشار : 28 فوریه 2023 - 12:27 | ارسال توسط :
139 بازدید
0
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

در ادامه تعدادی از هتل های شهر مشهد که از امکانات فوق العاده ای برخوردارند، به شما معرفی می کنیم.

اخبار گردشگری پارسی:

همان طور که می‌دانید، مشهد یک شهر زیارتی است که علاوه بر این، مناطق گردشگری بسیاری هم دارد، به همین خاطر افراد زیادی این شهر را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب می‌کنند.

انتخاب هتل مناسب برای اقامت، می‌تواند سفری لذت بخش را برای مسافران رقم بزند. مشهد هتل‌های لوکس بسیاری دارد که شرایط و امکانات رفاهی عالی برای مهمانان خود فراهم آورده اند. نمونه‌ای از این هتل‌های لوکس، می‌توان به هتل درویشی مشهد اشاره کرد.

در ادامه، تعدادی از این هتل‌های شهر مشهد را که بسیار زیبا و با شکوه هستند و همچنین از امکانات فوق العاده ای برخوردارند، به شما معرفی می‌کنیم.

هتل الماس ۲ در شهر مشهد

هتل الماس ۲ یکی از هتل‌های لوکس در مشهد است که به دلیل موقعیت مناسب آن و نزدیکی به حرم، محبوبیت زیادی دارد. این هتل برای جذب مهمانان از ایدهٔ بسیار شگفت انگیزی در معماری خود بهره برده است.

در این هتل، ۲۱۶ اتاق وجود دارد که طراحی و دکوراسیون آنها بسیار زیبا و دلنشین است. در طراحی این اتاق‌ها، از فرهنگ کشورهای مختلف ترکیه، هند، عربستان، روم، ایران، روسیه، تایلند و آفریقا استفاده کرده اند.

در این هتل مجلل، رستوران‌ها و کافی شاپ با بهترین غذا و نوشیدنی ایرانی و خارجی برای مهمانان فراهم شده است. این هتل امکاناتی نظیر استخر، سونا، جکوزی و اتاق اسپا نیز دارد که باعث می‌شود مهمانان لذت بیشتری از اقامت خود ببرند. بازارچهٔ مخصوص هتل، اتاق کنفرانس و اینترنت رایگان هم از دیگر امکانات این هتل در مشهد محسوب می‌شوند.

هتل الماس 2 مشهد | قیمت عکس و معرفی | رزرو آنلاین با تخفیف ویژه ☀️ کارناوال

هتل درویشی مشهد

یکی از جذاب ترین و بهترین هتل‌های ایران که در مشهد قرار دارد، هتل درویشی است. این هتل فاصلهٔ کمی با حرم دارد. مسافران می‌توانند به راحتی مسیر هتل را پیدا کنند. برای افرادی که قصد برگزاری جلسات کاری و کنفرانس‌های مهم را دارند، این هتل لوکس می‌تواند گزینه مناسبی باشد. در این هتل اتاق‌های بسیاری وجود دارد که هر کدام با سبک خاصی طراحی و آماده شده اند.

این به مسافران بستگی دارد که کدام دسته از اتاق‌ها را از انواع رویال، وی آی پی، فصل و ملل انتخاب می‌کنند.

هتل درویشی مشهد امکانات مناسبی را در برخی اتاق‌های خود در اختیار زوجینی که به ماه عسل رفته اند قرار می‌دهد و سفری خاطره انگیز برای آنها به ارمغان می‌آورد. امکانات تفریحی، سالن‌های زیبایی، باشگاه بدنسازی، رستوران، کافی شاپ، تور مشهد گردی، بازار اختصاصی و… ازجمله خدمات و شرایط فراهم آمده در این هتل لوکس هستند.

با هتل های لوکس مشهد آشنا شوید

هتل بین المللی قصر

هتل پنج ستارهٔ بین المللی قصر هم نمونه‌ای دیگر از هتل‌های مجلل و لوکس در این شهر است که به خاطر امکانات مناسب و خدمات بی نظیر خود، محبوبیت بالایی در بین مسافران دارد. این هتل هم مانند هتل درویشی مشهد، به حرم امام رضا (ع) نزدیک است و فاصله‌ای حدود ده دقیقه با آن دارد.

این هتل اتاق‌های بسیاری با طراحی و دکوراسیون متفاوت در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. مسافران می‌توانند مطابق نظر خود، مورد مناسبی را با طرح دلخواه انتخاب کنند.

هتل بین المللی قصر یکی از مجهزترین هتل‌های مشهد محسوب می‌شود که شرایط بازی برای کودکان و بزرگسالان را مهیا کرده است. در این هتل، سالن بازی برای کودکان، سالن بیلیارد و سالن بازی‌های رایانه‌ای در اختیار مهمانان قرار دارد. کافی شاپ و رستوران با متنوع‌ترین غذاها و نوشیدنی‌ها پذیرای مسافران هستند. سالن کنفرانس، صرافی، سالن زیبایی، بازارچه اختصاصی و بسیاری امکانات دیگر در این هتل، در دسترس افراد قرار دارد.

رزرو هتل بین المللی قصر مشهد | اسنپ تریپ

هتل هما ۱ در مشهد

هتل هما ۱ یکی از هتل‌های پنج ستاره در مشهد است که جزو برترین و لوکس‌ترین هتل‌ها در این شهر شناخته می‌شود. این هتل خدمات مناسبی به مهمانان خود ارائه می‌دهد، به همین دلیل توانسته است نظر مسافران بسیاری را به خود جلب کند. معمولاً تازه عروس دامادها برای داشتن یک سفر رویایی و لذت بخش، این هتل را برای اقامت انتخاب می‌کنند.

در این هتل اتاق‌ها از دکوراسیونی کاملاً شیک و جذاب برخوردارند که علاوه بر اتاق‌های رویال، مسافران می‌توانند اتاق‌های تجاری را نیز انتخاب کنند.

سه رستوران و یک کافی شاپ در این هتل، آمادهٔ خدمت رسانی به مهمانان هستند و بهترین و باکیفیت ترین غذاها را فراهم می‌آورند. برای جلسات، مراسمات و … مسافران قادر خواهند بود از سالن و تالار هتل هما ۱ بهره مند شوند.

مسافران در این هتل زیبای مشهد، امکانات بسیاری برای بازی و سرگرمی در اختیار دارند به عنوان مثال، فضایی برای دوچرخه سواری و تنیس موجب جذابیت بیشتر این هتل شده است.

باغ اختصاصی در این هتل وجود دارد که مسافران می‌توانند از فضای آن لذت ببرند. علاوه بر این، مانند هتل درویشی مشهد و دیگر هتل‌های لوکس این شهر، هتل هما ۱ هم دارای مرکز خرید اختصاصی است.

با هتل های لوکس مشهد آشنا شوید

بازدیدها: 2

منبع خبر «» است و اخبار گردشگری پارسی در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 10144 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09199028006  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار گردشگری پارسی مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار گردشگری پارسی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید