شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-20
کد خبر: 10097 |
تاریخ انتشار : 21 فوریه 2023 - 14:43 | ارسال توسط :
114 بازدید
0
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

سازمان هواشناسی با پیش بینی وزش باد شدید و افزایش ارتفاع امواج در سواحل شمال کشور، برای استان های ساحل دریای خزر هشدار سطح زرد صادر کرد.

اخبار گردشگری پارسی:

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان هواشناسی، بر اساس این هشدار از روز سه شنبه دوم تا ظهر چهارشنبه سوم اسفندماه، در استان های گیلان، مازندران و نواحی دور از ساحل استان گلستان وزش باد شدید سبب افزایش ارتفاع امواج خواهد شد؛ به گونه ای که ارتفاع امواج در مناطق ساحلی یک تا یک و نیم متر و در نواحی دور از سواحل تا دو متر افزایش خواهد یافت.

در روزهای یاد شده احتمال بروز این مخاطرات نیز وجود دارد: غرق شدن شناگران و غواصان، ایراد آسیب به تورهای صیادی و قفس‌های پرورش ماهی، بروز اختلال در ترددهای دریایی، وارد شدن آسیب به شناورهای سبک، نیمه‌ سنگین و تفریحی

بر این اساس توصیه می شود: در تردد شناورهای سبک، فعالیت های تفریحی، عملیات غواصی و شنا اعمال محدودیت یا ممنوعیت صورت گیرد؛ همچنین نسبت به جمع آوری تورهای صیادی و ایجاد محدودیت در فعالیت‌های دریایی در ساحل و فراسواحل و نیز اتخاذ تمهیدات لازم برای پیشگیری از وارد آمدن خسارات احتمالی به تأسیسات دریایی اهتمام شود.

بازدیدها: 0

منبع خبر «» است و اخبار گردشگری پارسی در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 10097 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09199028006  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار گردشگری پارسی مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار گردشگری پارسی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید