شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-20
کد خبر: 9415 |
تاریخ انتشار : 24 اکتبر 2022 - 12:40 | ارسال توسط :
189 بازدید
0
2
ارسال به دوستان
پ

سنت های عجیب و ترسناک بسیاری در جهان وجود دارد که تک تک آنها میتواند شما را متعجب کند . ما در این مقاله به 7 تا از شوکه کننده ترین آنها اشاره کرده ایم ، پس با ما همراه باشید .

اخبار گردشگری پارسی :

1- رسم حلقه انداختن دور گردن 

فرهنگ حلقه انداختن دور گردن یکی از عجیب ترین هاست . رسمی که امروزه هنوز هم در کشورهایی مثل تایلند ، ویتنام و قبیله های آفریقایی رواج دارد . این رسم به این صورت است که خانم ها از سن دو سالگی حلقه هایی فنری شکل به دور گردن شان می اندازند . آنها معتقدند گردن بلند باعث زیبایی بیشتر میشود . از این جهت حلقه ها را در گردن آنها می اندازند تا گردن آنها بلند شود . این رسم ، رسمی دردآور و وحشتناک است .

 رسم حلقه انداختن دور گردن 

2- رسم بریدن انگشت 

قبیله ای به نام دنی در کشور اندونزی وجود دارد . در این قبیله افراد غم و اندوهشان را به شکلی خاص نمایش میدهند به این صورت که انگشت هایشان را می برند تا غم هایشان را نشان داده باشند .
این امر یکی از عجیب ترین آداب و رسوم در جهان است . ریشه کن کردن این رسم خواسته ی بسیاری از مردم اندونزی است .

رسم بریدن انگشت 

3- مسابقه با تازیانه 

از دیگر رسوم وحشیانه و ترسناک در کشور آفریقا مسابقه با تازیانه است . در این مسابقه دو نوجوان که میخواهند مرد شوند از دو روستانی متفاوت به نبرد تن به تن با تازیانه میپردازند . این مسابقه تنها یک نبرد نیست بلکه امری حیاتی برای دو روستان نیز محسوب میشود . تازیانه ای که آنها در این مسابقه در دست دارند پر از خار و وسایل نوک تیز است که اگر به هر جای بدن برخورد کند بسیار دردناک و وحشتناک خواهد بود .

 مسابقه با تازیانه 

4- رسم گاوبازی اسپانیایی ها 

در کشور اسپانیا رسمی به نام گاوبازی وجود دارد . رسمی که از سال 1910 تا به امروز مرتب انجام شده و در برخی از آنها چندین کشته و مصدوم به جای مانده . در این مراسم افراد سعی میکنند با کارهایی گاوها را عصبانی کنند و به طرف خودشان بکشانند . این کار ، کاری بسیار خاطرناک است و مورد انتقاد افراد بسیاری هم قرار گرفته .

رسم گاوبازی اسپانیایی ها 

5- رسم کشیدن لاله ی گوش 

یکی دیگر از آداب عجیب در گرداگرد جهان رسم کشیدن لاله ی گوش است . در قبایل مختلف این کار با اهداف مختلف انجام میشود . عده ای به بهانه ی زیبایی و عده ای طبق اعتقادات دینی شان این کار را انجام میدهند . آنها معتقدند که این کار آنها را از هر نوع سحر و جادویی نیز دور نگه میدارد .

رسم کشیدن لاله ی گوش 

6- تیز کردن دندان ها 

ای کرا در فرهنگ های بسیاری رواج دارد . به عنوان مثال مایان ها برای این که نشان دهند چه کسی نفوذ بالاتری در اجتماع دارد دندان هایش را تیز میکنند . مردم مناتاوای هم این کار را انجام میدهند . آنها نیز تیز کردن دندان را یکی از معیارهای زیبایی میدانند . در این قبیله که در اندونزی قرار گرفته هر فردی که دندان هایش تیز تر و باریک تر باشد خواستگارهای بیشتری خواهد داشت .

تیز کردن دندان ها 

7- رسم آدمخواری 

یکی از جنگل هایی که برای همه جالب و پر رمز و راز است جنگل های زیبای آمازون است . برخی از اماکن در این جنگل بسیار دورافتاده است و رسیدن به آنها اصلا ممکن نیست . در دل این جنگل اسرارآمیز قبیله هایی وجود دارد که رسم و رسوم عجیبی هم دارند . یکی از این آداب عجیب رسم آدمخواری است که بیشتر در قبیله ی یانومای رواج دارد . آنها باید یکی از افراد مرده ی قبیله را بخورند . این کار یکی از وحشتناک ترین آداب در جهان است .

رسم آدمخواری 

بازدیدها: 1

منبع خبر «» است و اخبار گردشگری پارسی در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 9415 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09199028006  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار گردشگری پارسی مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار گردشگری پارسی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید