شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-20
کد خبر: 8319 |
تاریخ انتشار : 31 ژانویه 2022 - 15:06 | ارسال توسط :
409 بازدید
0
10
ارسال به دوستان
پ

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی از بهره‌برداری از سه اقامتگاه بومگردی همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در استان خبر داد.

اخبار گردشگری پارسی :

مصطفی مرزبان ، اظهار کرد: همزمان با اولین روز دهه مبارک فجر، اقامتگاه بومگردی هفت سواران در روستای فرنق خمین با حضور استاندار مرکزی افتتاح می‌شود.

وی گفت: این اقامتگاه که توسط بخش خصوصی با رقم 250 هزار میلیون ریال احداث شده است، دارای 5097 مترمربع وسعت، 700 مترمربع زیربنا، 4 سوئیت و 10 اتاق است و ظرفیت آن به 50 نفر می‌رسد.

مرزبان افزود: این اقامتگاه برای 15 نفر اشتغالزایی ایجاد می‌کند و دارای فضای اقامتی و پذیرایی است.

وی دیگر پروژه آماده افتتاح در استان مرکزی را اقامتگاه بومگردی روستای مرادآباد خمین دانست و گفت: وسعت این اقامتگاه به 397 متر می رسد که با ظرفیت 12 نفر و سرمایه گذاری 6 هزار میلیون ریالی برای سه نفر اشتغالزایی ایجاد می‌کند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی بیان کرد: در این ایام اقامتگاه بومگردی آتشکوه محلات با 250 مترمربع وسعت، 2 اتاق و ظرفیت 12 نفر نیز افتتاح می‌شود که با صرف هزینه ای معادل 850 میلیون ریال، برای 4 نفر اشتغالزایی خواهد داشت.

بازدیدها: 1

منبع خبر «» است و اخبار گردشگری پارسی در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 8319 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09199028006  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار گردشگری پارسی مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار گردشگری پارسی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید