پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-28
کد خبر: 10019 |
تاریخ انتشار : 20 فوریه 2023 - 12:37 | ارسال توسط :
75 بازدید
0
2
ارسال به دوستان
پ

علیرضا مزینانی: طی عملیات کلانتری ۱۷۹ خلیج فارس با همکاری اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران، محموله قاچاق حیات وحش از مخفیگاهی در جنوب تهران ضبط و به اداره کل حفاظت محیط زیست استان منتقل شد.

اخبار گردشگری پارسی:

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: مأموران و بخش تخصصی این اداره کل از مدتی پیش، مخفیگاه قاچاقچیان را شناسایی و رصد کرده بودند و موضوع برای دریافت حکم ورود به محل در دستور کار بوده است.
مزینانی افزود: به لحاظ حساسیت موضوع و امکان انتقال گونه ها، روز شنبه ۲۹ بهمن، مأموران پلیس طی عملیاتی وارد مخفیگاه موصوف شدند، محموله مورد نظر را توقیف و ضبط کردند و با حضور تیم تخصصی، دامپزشک و مأموران یگان حفاظت این اداره کل، گونه های کشف و ضبط شده پس از انجام عملیات بی هوشی به اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران منتقل شدند.
وی توضیح داد: این گونه ها شامل یک گربه کاراکال بالغ به همراه دو گربه ماهیگیر بالغ و دو توله بودند که گربه های ماهیگیر، در فهرست گونه های سایتیس قرار دارند.
مزینانی با بیان اینکه در حال حاضر برای بررسی و رسیدگی بیشتر، این گربه سانان به یکی از کلینیک های حیات وحش منتقل شده اند، تصریح کرد: پرونده قضایی برای فرد متخلف تشکیل و به مراجع قضایی ارسال خواهد شد؛ ضمن اینکه موضوع در دست تحقیقات بیشتر هم قرار می گیرد.
مقام مسئول در حوزه محیط زیست پایتخت همچنین از هوشیاری و همکاری فرماندهی و عوامل کلانتری ۱۷۹ خلیج فارس در عملیات کشف و ضبط این گونه ها تقدیر کرد.

بازدیدها: 0

منبع خبر «» است و اخبار گردشگری پارسی در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 10019 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09199028006  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار گردشگری پارسی مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار گردشگری پارسی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید