جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-26
کد خبر: 9447 |
تاریخ انتشار : 29 اکتبر 2022 - 12:20 | ارسال توسط :
172 بازدید
0
1
ارسال به دوستان
پ

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان کاشان، از برگزاری اولین رویداد مسابقه اسکیس با موضوع ورودی‌های فراموش شده خانه‌های کاشان خبر داد.

اخبار گردشگری پارسی :

احمد دانایی‌نیا ، اظهار کرد: موضوع‌های زیرساختی آموزشی در حوزه گردشگری و میراث فرهنگی در راستای حفاظت، احیاء و بهره‌برداری از بناهای تاریخی به‌عنوان کلید واژه‌های توسعه گردشگری هر منطقه مطرح است.

وی افزود: اسکیس ورودی‌های فراموش شده خانه کاشانی، یک رویداد علمی و هنری است که با همکاری مشترک دانشگاه کاشان و اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی این شهرستان برگزار می‌شود.

دانائی‌نیا تصریح کرد: پنل‌های آموزشی و مسابقه، دو بخش این رویداد است که روز ۱۰ آبان‌‍ماه در خانه تاریخی بروجردی اجرا خواهد شد و گروه هدفِ این فراخوانِ عمومی، دانشجویان رشته‌های معماری، مرمت و حوزه تخصصی هستند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان کاشان گفت:  اسکیس‌های دریافت شده به دو صورت مجازی و فیزیکی در پایان برنامه مورد داوری شده و به سه برگزیده جایزه نقدی به ارزش ۳۰، ۲۰ و ۱۰ میلیون ریال اهداء خواهد شد.

وی افزود: هدف از برگزاری این رویداد، آموزش و فرهنگ‌سازی برای ایجاد بستری برای نگاه علمی به معماری اسلامی- ایرانی است و مهم‌ترین مخاطبان این برنامه دانشجویان معماری و مرمت هستند که در طول برنامه با تاریخچه و روند تحول معماری ایرانی_ اسلامی آشنا می‌شوند.

دانایی‌نیا با دعوت از علاقمندان اظهار کرد: هنرمندان برای شرکت در این رویداد علمی و آموزشی می‌توانند به لینک ثبت‌نام به نشانی  http//b۲n.ir/a۵۲۰۱۹ مراجعه کرده و ثبت‌نام کنند.

اسکیس یکی از روش‌های طراحی با دست در معماری است که فرصت مناسبی را برای ایجاد طرح‌های خلاقانه و ابتکاری فراهم آورده و می‌توان ایده‌ها و طرح‌های مورد نظر را به آسانی و با سرعت زیاد طراحی کرد.

بازدیدها: 0

منبع خبر «» است و اخبار گردشگری پارسی در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 9447 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09199028006  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار گردشگری پارسی مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار گردشگری پارسی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید