پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-28
کد خبر: 7431 |
تاریخ انتشار : 30 نوامبر 2021 - 14:59 | ارسال توسط :
196 بازدید
0
5
ارسال به دوستان
پ

کمتر از ۲۵۰۰ نفر از ۵۲ کشور و منطقه در نظرسنجی گردشگران سلامت ۲۰۲۱ انجمن گردشگری سلامت (WTA) شرکت کردند تا با توجه به برنامه‌ریزی سفرهای پساکرونا به صنعت مهمان‌نوازی، موسسه‌های گردشگری و آژانس‌ها یا مشاوران مسافرتی کمک کنند که درک بهتری از اولویت‌های گردشگران سلامت (گردشگرانی که به سلامتی خود اهمیت می‌دهند) داشته باشند.

اخبار گردشگری پارسی :

به نقل از تراول‌نیوز، آخرین نظرسنجی از WTA مشخص می‌کند در برنامه‌ریزی سفرهای سلامتی برای کاربران (طی دو سال آینده)، چه منابع، امکانات، فعالیت‌ها و پیشنهاداتی مهم هستند و چه چیزی اصلا مهم نیست و چه چیزی ممکن است بر آنان تاثیر بگذارد.

نظرسنجی آنلاین سه ماهه (آوریل، مه و ژوئن ۲۰۲۱) WTA که با همکاری دکتر دنی کسلر، استادیار دانشگاه Dongseo و کالج بین‌المللی در بوسان کره‌جنوبی انجام شد پیشنهادهای برتر و مهم را ارائه کرده است.

محیط هتل مطمئن و تمیز تایید شده در بین نسل‌های مختلف رتبه اول را کسب کرد و مواردی مانند دسترسی به متخصصان سلامت روان، ردیاب‌های تناسب اندام و برنامه‌هایی برای کنترل ضربان قلب، دسترسی به متخصص تغذیه، دسترسی به پزشکان برای مشاوره‌های انفرادی یا آزمایش‌های پزشکی که می‌تواند مستعد ابتلا به مسائل پزشکی آینده را پیش‌بینی کند و دسترسی به سایر پزشکان سلامت اهمیت نداشتند.

این رتبه‌بندی با یک پرسش قابل‌بحث دنبال شد؛ «زمان شروع دوباره سفرها به چه نکاتی اهمیت می‌دهید؟».

سه مورد ایمنی از نظر فیزیکی، قرار گرفتن در معرض بیماری کووید- ۱۹ و دسترسی به فضاهای آرام، ساکت، طبیعت و فضای باز مهمترین موضوعات عنوان شده بودند.

در این نظرسنجی همچنین از پاسخ‌دهندگان خواسته شد تا در مورد رزرو سفرهای سلامتی در دو سال آینده و مواردی که اهمیت بیشتری دارد، رتبه‌بندی ارائه کنند که شامل قیمت، انعطاف‌پذیری، اعتماد و مدیریت مقصد بود.

آن دیمون، رئیس و مدیر عامل انجمن گردشگری سلامتی گفت: این یافته‌ها برای ارائه بینشی درباره بهبود صنعت گردشگری و اولویت سلامتی اهمیت دارد.

نتایج بررسی‌های نظرسنجی‌های گذشته نشان می‌دهد که اهمیت طبیعت به‌عنوان موضوع مهم و اولویت اصلی برای گردشگران سلامت بوده است اما اکنون شاهد افزایش چشمگیر تقاضا برای خود مراقبتی هستیم زیرا افراد به سلامتی خود نسبت به گذشته اهمیت بیشتری می‌دهند.

بازدیدها: 0

منبع خبر «» است و اخبار گردشگری پارسی در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 7431 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09199028006  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار گردشگری پارسی مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار گردشگری پارسی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید