سه شنبه, ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-16
کد خبر: 8303 |
تاریخ انتشار : 30 ژانویه 2022 - 13:26 | ارسال توسط :
371 بازدید
0
8
ارسال به دوستان
پ

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان از معرفی این استان به عنوان پایتخت گردشگری مقاومت در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران خبرداد.

اخبار گردشگری پارسی :

فریدون فعالی در حاشیه افتتاح پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سی و سومین نمایشگاه ملی صنایع دستی در محل نمایشگاه‌های بین المللی تهران اظهار کرد: اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان با مشارکت کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی کرمان و شهرداریهای سیرجان، بم و رفسنجان در فضایی به مساحت ۲۰۰ مترمربع، جاذبه های تاریخی، طبیعی و گردشگری دیار کریمان را در نمایشگاه فوق الذکر معرفی می کند.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان افزود: در غرفه استان کرمان به جنبه های تخصصی صنعت گردشگری این استان به صورت ویژه پرداخته می شود.
وی با تقدیر از حضور شهرداریهای سیرجان، بم و رفسنجان در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران گفت: در این نمایشگاه تفاهم نامه های همکاری بین شهرداریهای استان کرمان وسایر شهرداریها و صنایع وابسته به صنعت گردشگری سراسر کشور منعقد خواهد شد.
فعالی بابیان اینکه شیوع کرونا به صنعت گردشگری ضربه وارد کرد افزود: امیدواریم در این نمایشگاه زمینه های توسعه و رونق گردشگری داخلی بیش از پیش فراهم شود.
وی در ادامه از ارائه بسته های سرمایه گذاری صنعت گردشگری کرمان در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران خبر داد و تاکید کرد: استان کرمان آمادگی ارائه تسهیلات به سرمایه گذاران حوزه های مختلف گردشگری از محل منابع مالی تبصره ۱۸ را دارد.
وی با اشاره به نزدیکی ایام نوروز 1400 خاطرنشان کرد: بدون شک برگزاری نمایشگاههای گردشگری می تواند به پیوند مردم و کسب و کارهای وابسته به این صنعت بیش از پیش کمک کند.

بازدیدها: 0

منبع خبر «» است و اخبار گردشگری پارسی در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 8303 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09199028006  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار گردشگری پارسی مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار گردشگری پارسی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید