پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-28
کد خبر: 9537 |
تاریخ انتشار : 03 دسامبر 2022 - 20:19 | ارسال توسط :
132 بازدید
0
1
ارسال به دوستان
پ

فرماندار سابق شهرستان همدان گفت: ترافیک خفه کننده همدان هر روز بیشتر خود را نشان می دهد بنابراین قطار شهری نیاز واجب شهر همدان است.

اخبار گردشگری پارسی :

محمدعلی محمدی شنبه 12 آذرماه در مراسم تکریم و معارفه فرماندار همدان، اظهار کرد: تمام سعی و تلاشم خادمی مردم بود. معتقدم خادم مردم بودن فراتر از این است که حاکم مردم باشی. من فرزند این استان هستم و خارج از این شهر نیامدم که بگویم بعد از پایان مسئولیتم دیگر مرا نمی بینند بنابراین همیشه سعی کردم سرمایه اجتماعی و مشارکت مردم را ارتقاء دهم.

وی با بیان اینکه دولت به دنبال ارتقای مشارکت و سرمایه اجتماعی است، یادآور شد: همواره دنبال ایجاد هماهنگی و انسجام در شهرستان بودم چراکه اگر هماهنگی و انسجام اتفاق نمی افتاد دچار مسائل و مشکلات مختلفی در شهرستان بودیم.

محمدی با تأکید بر اینکه اصل مسئولیت پذیری را در شهرستان نهادینه کردیم و معتقدم مسئول باید پاسخگو باشد، خاطرنشان کرد: در تصمیمات پیامدگرا و پاسخگو بودم به طوریکه در تصمیم گیری ها به دنبال پیامدگرایی بودم.

وی مطرح کرد: در انتخابات ریاست جمهوری با وجود اینکه دولت مستقر دولت دوازدهم بود اما هر کسی که مورد تأیید آقایان بود، در هر جایی که خواست اجازه دادیم فعالیت داشته باشد. اعتقاد داشتم رأی مردم امانت است و باید صیانت شود.

محمدی در ادامه مطرح کرد: رفع مشکل آب همدان به عنوان یکی از مسائل مهم، کار سنگینی بود، همدان هم مانند سایر نقاط تغییر اقلیم را تجربه کرده به طوریکه در سال ۹۹ با وضعیت نابسامان و ۱۴۰۰ با کاهش ۲۵ درصدی بارندگی در همدان مواجه شدیم.

وی ادامه داد: توانی که استاندار همدان در زمینه آب گذاشت، هیچ کس نگذاشته بود، او تمام آبروی خود را گذاشت تا خط لوله انتقال آب همدان انجام شود. کار سنگینی بود که انجام شد.

فرماندار سابق همدان یادآور شد: در تجمع مردم همدان برای آب در مقابل فرمانداری، به جمعشان رفتم و حرفشان شنیدیم، دلداریشان دادم، عذرخواهی کردم و کار تاحدود زیادی تلطیف شد. ۱۴ تانکر شهرداری را برای انتقال آب در سطح شهر به کار گرفتیم و در مجموع ۱۲۰ تانکر برای مردم آبرسانی کردند.

وی با تأکید بر اینکه شخصاً بر آب تمام تانکرهای آبرسانی نظارت می کردم، گفت: ۶۵ چاه کشاورزی را با وجود اینکه هنوز محصول در زمین داشتند، برای آبرسانی به شهر همدان به کار گرفتیم. ۳۰ حلقه چاه برای پدافند غیرعامل در همدان حفر شد چراکه نیاز داریم چاه هایی برای مواقع اضطراری در همدان داشته باشیم..

محمدی خطاب به فرماندار جدید همدان گفت: آب شرب همدان نیاز به پیگیری مجدانه دارد، همدان منابع آب پایدار می خواهد، اصلاح الگوی کشت یکی از راه های برون رفت از این وضعیت است.

وی با بیان اینکه به دنبال کارهای سرمایه گذاری بودم و می خواستم اقتصاد شهرستان را ارتقاء دهم به طوریکه معتقدم باید برای سرمایه‌گذار فرش قرمز پهن کرد، توضیح داد: تکمیل چرخه تولید مرغ و تخم مرغ در قهاوند و افزایش سطح کشت گلخانه‌ای را پیگیری کردیم.

محمدی با بیان اینکه به جرأت می توان گفت همدان به عنوان نخستین استان طرح راهبردی استفاده از آب در بخش کشاورزی را تدوین کرد، بر حمایت از سرمایه گذاران در انرژی های پاک اشاره و خاطرنشان کرد: باید به سمت و سوی این مباحث برویم چون شهرستان پتانسیلش را دارد.

فرماندار سابق همدان با اشاره به مباحث گردشگری بیان کرد: بحث کارتن به دستان را تاحدودی حل کردیم اما نیاز به پیگیری و کار مجدانه دارد.

وی اظهار کرد: رفع مشکلات ترافیکی همدان با یک نگاه باید انجام بگیرد، قطار شهری نیاز واجب شهر همدان است که حداقل چندین سال طول می کشد اما ترافیک خفه کننده همدان هر روز بیشتر خود را نشان می دهد.

بازدیدها: 0

منبع خبر «» است و اخبار گردشگری پارسی در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 9537 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09199028006  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار گردشگری پارسی مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار گردشگری پارسی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید