جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-03-29
کد خبر: 10202 |
تاریخ انتشار : 21 مارس 2023 - 19:40 | ارسال توسط :
115 بازدید
0
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از آغاز اجرا طرح گردشگری دریایی ویژه عید نوروز در بنادر این استان خبر داد.

اخبار گردشگری پارسی :

محمد شکیبی نسب اول فروردین ۱۴۰۲ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مدت زمان آغاز طرح گردشگری دریایی ویژه ایام نوروز ۲۵ اسفندماه تا ۱۵ فروردین ماه است که در این ارتباط تمامی تمهیدات موردنیاز برای سفری ایمن و خاطره انگیز تدارک دیده شده است.

وی بیان کرد: برگزاری دوره آموزشی فرماندهان لنج‌های اختصاص یافته به گشت های دریایی، استقرار ناظران اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در اسکله های هدف طرح گردشگری دریایی، بکارگیری جایروپلن برای نظارت و پایش ترددهای دریایی و مشارکت ۶ شناور ناجی و ۶ شناور همیار ناجی از جمله اقدام‌های تدارک دیده شده برای طرح گردشگری دریایی ایام نوروز در بنادر استان بوشهر است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر ادامه داد: در این ایام با هدف تامین ایمنی ترددها و امدادرسانی به گردشگران دریایی هشا ایستگاه رادیویی و ۶ ایستگاه جست و جو و نجات دریایی استان بوشهر در آمادگی کامل قرار گرفتند.

شکیبی نسب افزود: در راستای اجرابرگزاری مانور گسترده جستجو و نجات و مقابله با آلودگی دریایی ویژه طرح گردشگری دریایی در عید نوروز در کانل دسترسی بندر بوشهر به اجرا درآمد.

وی اظهار کرد: در طرح گردشگری دریایی سه پایانه مسافربری در بنادر بوشهر، گناوه، خارگ و همچنین اسکله‌های گردشگری بنادر استان بوشهر به هم‌استانی‌ها و مسافران نوروزی خدمات رسانی می‌کنند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر یادآور شد: در مرکز استان کانون فعالیت‌های گردشگری پایانه بین المللی مسافربری دریایی است که با توجه به آغاز پروژه تعمیر اساسی سالن، زیرساخت موقتی در محوطه ایجاد و در اختیار مسافران و گردشگران دریایی قرار گرفته است.

شکیبی نسب افزود: در این پایانه همچنین غرفه‌های رستوران، کافی شاپ، فعالیت‌های فرهنگی، اجرای کارهای هنری ویژه کودکان پیش بینی شده است.

وی عنوان کرد: برای ایام نوروز شناور مسافربری آروس مهیار، ۶ لنج سنتی و چند ده قایق در عرصه گردشگری دریایی فعالیت می‌کنند که باتوجه به تقارن طرح با ماه مبارک رمضان برای نخستین بار گردشگری دریایی به صورت شبانه نیز برگزار شود.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر اظهار کرد: با توجه گستردگی اقدام‌های شده انتظار می‌رود مسافران نوار ساحلی خلیج فارس لحظات شیرین و خاطره انگیز در بنادر استان بوشهر سپری کنند.

بازدیدها: 0

منبع خبر «» است و اخبار گردشگری پارسی در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 10202 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09199028006  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار گردشگری پارسی مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار گردشگری پارسی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید