پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-25
کد خبر: 7366 |
تاریخ انتشار : 29 نوامبر 2021 - 10:00 | ارسال توسط :
61 بازدید
0
4
ارسال به دوستان
پ

خزانه‌دار جامعه هتلداران کشور و رئیس جامعه هتلداران یزد با بیان این که مشکلات صنعت گردشگری را باید گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی حل و فصل کند، اظهار کرد: امروز بهترین راه‌حل برای رفع مشکلات صنعت گردشگری، گفتمان دولت و بخش خصوصی است که اتفاقا وزیر امروز در این حوزه، اهل گفتمان و چالش است

اخبار گردشگری پارسی :

«سید امیر ناصر طباطبایی» در گفت‌وگو با خبرنگار ضمن اعلام این مطلب، تصریح کرد: باید از این رویکرد استقبال کرد و مسائل و مشکلات امروز حوزه‌ی میراث فرهنگی و صنایع دستی را به وی منتقل کنیم.

وی با بیان این که لازمه تحقق این مهم، برگزاری جلسات ماهیانه با اهالی صنعت است، گفت: امروز فضا برای گفتمان آماده است و باید از این ظرفیت به نحو درست استفاده کنیم و بتوانیم ضمن ارایه مسائل و مشکلات، دیدگاه‌ها و نظرات خود را به متولیان انتقال دهیم.

طباطبایی با تاکید بر اینکه انتقادهای یکطرفه و بدون ارائه راهکار منجر به سازندگی و حل مسائل نخواهد شد، تاکید کرد: باید برای رفع مشکلات ضمن انتقاد درست و منطقی راهکار و پیشنهادات خود را نیز ارائه بدهیم و امروز فضای گفتمان حاکم بر صنعت گردشگری بین دولت و بخش خصوصی، زمینه‌ رفع مشکلات با تکیه بر اهتمام طرفین را فراهم کرده، مشروط بر اینکه با اعتقاد به گفتمان، روبروی هم بنشینیم.

خزانه دار جامعه هتلداران کشور با اشاره به اینکه برخی از مسائل حل شده در بدو فعالیت وزیر، مانند مسئله ویزای گردشگری، حاصل گفتمان بخش خصوصی و وزیر است، تصریح کرد: سایر مشکلات را نیز می‌توانیم با همین رویکرد برطرف کنیم به شرط آن که وزیر گردشگری نیز از این مسئله استقبال کرده و جلسات خود با بخش خصوصی کارشناسان و متخصصان را افزایش دهد.

بازدیدها: 0

منبع خبر «» است و اخبار گردشگری پارسی در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 7366 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09199028006  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار گردشگری پارسی مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار گردشگری پارسی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید