جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-29
کد خبر: 9220 |
تاریخ انتشار : 29 آگوست 2022 - 11:31 | ارسال توسط :
74 بازدید
0
1
ارسال به دوستان
پ

معاون صنایع‌دستی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در حاشیه افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی و جاسک گفت: ظرفیت‌های صنایع‌دستی ریشه در هویت هر قومی دارد.

اخبار گردشگری پارسی :

مریم جلالی در بازدید از ظرفیت‌های میراث فرهنگی شهرستان میناب، با بیان این مطلب گفت: وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در دور جدید و با حمایت‌ها و دوراندیشی وزیر میراث‌فرهنگی، عزمش را برای سه حوزه، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی برای نگهداری از میراث‌فرهنگی و توسعه گردشگری جزم کرده است.

معاون صنایع‌دستی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با اشاره به اینکه استان هرمزگان دارای ظرفیت‌های بی‌نظیری در حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی است، افزود: ظرفیت‌های صنایع‌دستی ریشه در هویت هر قومی دارد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه ۹۸ درصد صنعتگران هرمزگان بانوان هستند ما را وادار می‌کند که برنامه‌ریزی ویژه‌ای متناسب با خود محصول، تولیدکنندگان، هویت و اقلیم منطقه انجام دهیم.

جلالی با بیان اینکه صنایع‌دستی یک زنجیره تأمین ارزش دارد، بیان کرد: از لحظه خلق محصول تا مصرف ازجمله تهیه مواد اولیه، اجرا، بسته‌بندی و بازاریابی، این چرخه مرتب باید بچرخد و برنامه‌های ما برای لحظه خلق محصول تا لحظه مصرف است.

معاون صنایع‌دستی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تأکید کرد: خوشبختانه صنایع‌دستی استان هرمزگان کاربردی است، تزیینی نیست که در ویترین خانه‌ها گذاشته شود که یک برنامه‌ریزی ویژه برای خلق ارزش خواهد داشت.

بازدیدها: 0

منبع خبر «» است و اخبار گردشگری پارسی در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 9220 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09199028006  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار گردشگری پارسی مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار گردشگری پارسی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید