چهارشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-24
کد خبر: 9685 |
تاریخ انتشار : 25 دسامبر 2022 - 16:49 | ارسال توسط :
123 بازدید
0
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

به دنبال شکستن ناگهانی آکواریوم عظیم‌الجثۀ یک هتل در آلمان، مسافران این هتل ناچار به تخلیه محوطه شدند.

اخبار گردشگری پارسی :

به نقل از بی‌بی‌سی، ‌ با انفجار آکواریوم عظیم‌الجثه‌ای در لابی هتل «رادیسون بلو» (Radisson Blu) واقع در برلین (آلمان)، آب، فضای داخلی و خیابان‌های اطراف این هتل را در برگرفت.

آکواریوم «آکوادام» ‌ که حدود یک میلیون لیتر آب و یک‌هزار و ۵۰۰ ماهی را در خود جای داده است، ‌ به عنوان بزرگترین آکواریوم استوانه‌ای جهان شناخته می‌شود.

شکسته‌شدن آکواریوم هتل، فاجعه به بار آورد

در جریان شکستن ناگهانی این آکواریوم دو نفر مجروح شدند و به گفته پلیس، خسارت باورنکردنی به هتل وارد شده است. تصاویر منتشر شده پس از این حادثه نشان می‌دهد که محفظه آکواریوم خالی و آب به داخل فضای لابی هتل ریخته است. به دنبال این اتفاق، ساختمان هتل از مسافر تخلیه شد.

به گفته سخنگوی آتشنشانی برلین، بیشتر ماهی‌های این آکواریوم با توجه به هوای سرد برلین زنده نماندند. با این حال، ده‌ها ماهی زنده ماندند و به آکواریوم‌های مختلف منتقل شدند. در این آکواریوم بیش از ۱۰۰ گونه مختلف ماهی نگهداری می‌شد.

شکسته‌شدن آکواریوم هتل، فاجعه به بار آورد

در خارج از «رادسیون بلو» ‌ نیز ویرانه‌های ناشی از این انفجار در مقابل در ورودی دیده می‌شود.

شهردار «برلین» که پس از این حادثه از هتل بازدید کرده بود، شکسته شدن آکواریوم هتل را به یک سونامی تشبیه کرد.

اداره آتش‌نشانی برلین که ۱۰۰ مامور آتش‌نشانی را به محل حادثه اعزام کرده است، ‌ هنوز علت این اتفاق را اعلام نکرده است. به گفته پلیس، هیچ شواهدی مبنی بر حمله به این آکواریوم وجود ندارد. با این حال گمان می‌رود کاهش شدید دما باعث ایجاد ترکی در محفظه شده باشد.

بازدیدها: 0

منبع خبر «» است و اخبار گردشگری پارسی در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 9685 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09199028006  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار گردشگری پارسی مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار گردشگری پارسی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید