پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-25
کد خبر: 10178 |
تاریخ انتشار : 07 مارس 2023 - 11:27 | ارسال توسط :
150 بازدید
0
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

استاندار زنجان به افزایش سهم خدمات و گردشگری از اقتصاد استان تأکید کرد و گفت: مرکز زنجان باید یک سایت گردشگرپذیر بزرگ شود.

اخبار گردشگری پارسی:

محسن افشارچی، صبح دوشنبه در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان زنجان با انتقاد از ارائه گزارش‌های روتین دستگاه‌ها اظهار کرد: اگر جلسات آینده به همین منوال برگزار شود از شرکت در آن‌ها خودداری می‌کنم، در حالی که باید مسیر دستگاه‌ها مشخص و برنامه‌ها عملیاتی شود.

وی به ارائه برنامه و مطالبه‌گری خبرنگاران نسبت به تحقق برنامه‌ها تأکید کرد و گفت: هفته آتی برنامه‌ دستگاه‌ها مرتب می‌شود و در اختیار رسانه‌های قرار می‌گیرد و رسانه‌ها باید در بازه‌های زمانی سه تا ۶ ماهه عملکرد دستگاه‌ها را رصد و تحقق برنامه‌ها را مطالبه کنند تا سهم خدمات و گردشگری را از اقتصاد استان افزایش دهیم.

استاندار زنجان در مورد تیزر ارائه شده برای معرفی جاذبه‌های گردشگری استان زنجان ابراز کرد: تیزر خوب بود ولی کافی و کامل نبود و در آن معرفی جاذبه‌های شهرستان‌های ماهنشان و طارم به چشم نمی‌خورد و ملیله زنجان را معرفی نکرده بود و زیبایی چاقوی زنجان را به نمایش نگذاشته بود، در حالی که باید تیزر ملی از «زنجان میزبان مهربان» داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه با آب و جاروی شهر مردم برای دیدن یک منطقه نمی‌آیند و برای جذب گردشگر باید جاذبه‌ها را معرفی کنید، بیان کرد: باید داشته‌های استان را معرفی و زیرساخت‌ها را مهیا کنید تا گردشگر در زنجان حضور یابد.

افشارچی با تأکید بر اصلاح ورودی غار کتله‌خور تصریح کرد: باید در سلطانیه مجوز احداث ۲ هتل داده شود و یکی شروع به ساخت کند و تبلیغات محیطی با کیفیت مناسب افزایش یابد و برای منطقه طارم فروش زیتون مورد توجه قرار گیرد.

غار کتله خور زنجان کجاست | راهنمای جامع بازدید + عکس - کجارو

وی با اشاره به اینکه باید خانه‌های بوم‌گردی در استان افزایش یابد، یادآور شد: بوم‌گردی به معنای تکثر و توسعه‌یافتگی مردم‌محوری است و از این جهت باید مورد توجه قرار گیرد و نباید از مطالبات حوزه گردشگری کوتاه بیاییم تا برنامه‌ها محقق شود.

استاندار زنجان در مورد لزوم توسعه فروش صنایع دستی عنوان کرد: مجموعه ظریفان در حال تکمیل است و باید برای افرادی که از این استان عبور می‌کنند یا وارد آن می‌شوند امکان خرید صنایع دستی فراهم شود.

وی به تقارن ایان نوروز و ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: در موضوع تغذیه باید حساسیت بیشتری داشته باشیم و با توجه به نیاز مسافران محل‌های مناسب پیش‌بینی شود.

افشارچی با اشاره به اینکه باید مواردی مثل محل حادثه و حمل جسد در موضوع حوادث مورد توجه و ساماندهی قرار گیرد، ابراز کرد: شهرداری‌ها نیز انتظارات استان را بالا برده‌اند و باید مراکز و ورودی شهر نظافت و زیباسازی شود.

وی با اشاره به اینکه در حوزه گرشگری هم باید زیرساخت‌ها را فراهم و هم آن‌ها را معرفی کنیم، بیان کرد: انتظار دارم سال آینده مرکز شهر زنجان با دارا بودن ظرفیت‌هایی مثل بازار، سبزه‌میدان، مردان نمکی و رختشویخانه یک سایت گردشگرپذیر بزرگ باشد و غار کتله‌خور نیز باید از غربتی که در آن قرار دارد خارج شود.

بازدیدها: 0

منبع خبر «» است و اخبار گردشگری پارسی در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 10178 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09199028006  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار گردشگری پارسی مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار گردشگری پارسی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید