شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-20
کد خبر: 10062 |
تاریخ انتشار : 21 فوریه 2023 - 10:57 | ارسال توسط :
62 بازدید
0
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

استاندار بوشهر گفت: در راستای تقویت زیرساخت‌های گردشگری در استان شاهد افتتاح و اجرای ۱۷ پروژه گردشگری هستیم.

اخبار گردشگری پارسی:

احمد محمدی زاده صبح سه‌شنبه در بازدید از پروژه‌های گردشگری استان بوشهر اظهار داشت: یکی از نیازهای استان بوشهر در حوزه گردشگری، داشتن زیرساخت‌های اقامتی مناسب است که در این راستا شاهد اجرای طرح‌های مهمی هستیم.

وی یکی از اولویت‌های این استان را توسعه زیرساخت‌های گردشگری و توریستی عنوان کرد و ادامه داد: طی یک سال گذشته اقدامات خوبی در این زمینه در سطح استان بوشهر اجرا شده است.

بوشهر

استاندار بوشهر افزود: جاذبه‌های طبیعی، دریا و سواحل، گردشگری تجاری و همچنین گردشگری صنعتی از ظرفیت‌های مهم برای حضور توریست‌ها در استان بوشهر است.

وی اضافه کرد: افزایش هتل‌ها و تخت‌های اماکن اقامتی و بهبود کیفیت خدمات‌رسانی به گردشگران موجبات استقبال بیشتر گردشگران شده است.

محمدی‌زاده بیان کرد: در راستای توسعه گردشگری در استان شاهد افتتاح و اجرای ۱۷ پروژه گردشگری در استان بوشهر هستیم که برای اجرای آن ۲ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.

وی از ایجاد ۶۵۵ فرصت شغلی با اجرای این طرح‌های گردشگری خبر داد و خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها در راستای توسعه صنعت گردشگری و معرفی استان بوشهر به عنوان یک استان گردشگرپذیر انجام شده است.

استاندار بوشهر گفت: ستاد تسهیلات سفر استان برای ایام نوروز نیز برنامه‌ریزی مناسبی انجام داده و تمهیدات مورد نظر برای جذب گردشگر و اسکان و خدمات‌رسانی به آنها اندیشیده شده است.

بازدیدها: 0

منبع خبر «» است و اخبار گردشگری پارسی در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 10062 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09199028006  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار گردشگری پارسی مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار گردشگری پارسی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید