سه شنبه, ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-16
کد خبر: 10133 |
تاریخ انتشار : 28 فوریه 2023 - 11:53 | ارسال توسط :
150 بازدید
0
1
ارسال به دوستان
پ

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان گفت: از پتانسیل سمن‌ها و انجمن‌های مردم‌نهاد در حوزه گردشگری و میراث فرهنگی بهره‌مند خواهیم بود.

اخبار گردشگری پارسی:

داوود آبیان با اشاره به تبلیغات گسترده در حوزه گردشگری استان زنجان، اظهار کرد: با توجه به اینکه در خصوص تولید محتوا به صورت هوشمند حرکت می‌کنیم، به سوی برخی اپلیکیشن‌ها رفتیم و بحث اطلاع‌رسانی را اغلب به صورت لینک و آنلاین انجام می‌دهیم؛ در خصوص تولید محتوا و معرفی جاذبه‌های اختصاصی گردشگری و حوزه تبلیغاتی نیز خوشبختانه این اتفاق افتاده است‌.

وی با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه‌هایی در نمایشگاه بین‌المللی تهران با برخی استان‌های همجوار و بعضی استان‌هایی که در مسیر و محورهای گردشگری مرتبط هستند، تصریح کرد: استان‌هایی مانند کردستان، اردیبل، آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، البرز، تهران و گیلان، معرف حوزه‌های فرهنگی و تمدنی زنجان و جاذبه‌های آن از طریق تبلیغات و بیلبوردهای جاذبه‌های گردشگری خواهند بود.

آبیان افزود: با جزیره کیش نیز در برگزاری شب‌های فرهنگی و تهاتر تابلو و بیلبوردها برای معرفی زنجان منعقد شده است که می‌تواند در جهت معرفی زنجان به عنوان مقصد جدید گردشگری‌ مفید باشد.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان با اشاره به تقارن ماه مبارک رمضان با عید نوروز سال آینده، عنوان کرد: امسال سفرهای نوروزی زودتر آغاز می‌شود و در همین راستا ستاد خدمات استان از  ۱۰ اسفند شروع به کار خواهد کرد تا آمادگی‌های لازم را داشته باشیم؛ در این خصوص کمیته‌های ده‌گانه شکل گرفتند.

معرفی استان زنجان - گذر مدیا

این مسئول با بیان اینکه تمهیداتی برای برپایی نوروزگاه‌ها در سراسر استان به ویژه در مراکز گردشگری و محورهای آثار تاریخی ارزشمند اندیشه شده است، تشریح کرد: بهره‌بردار غار کتله‌خور تمهیداتی در خصوص نورپردازی غار و به‌سازی و نوسازی سوئیت‌های اقامتی مجاور غار کتله‌خور انجام داده است. همچنین در محل‌های استقبال از مسافران بازارچه‌های موقت صنایع‌دستی برپا خواهند شد.

آبیان ادامه داد: امسال از پتانسیل سمن‌ها و انجمن‌های مردم نهاد در حوزه گردشگری و میراث فرهنگی  بهره‌مند خواهیم بود. همچنین سفره‌های هفت‌سین به یمن آغاز سال جدید و بهار تدارک دیده شده است که شهرداران با همکاری هنرمندان این حوزه این اتفاق را رقم می‌زنند.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان با اشاره به برگزاری تورهای یک روزه، اذعان کرد: امسال برگزاری تورهای یک روزه استانی با همکاری سایر دستگاه‌ها خواهیم داشت. برای نوروز ۱۴۰۲ از تشکل‌های راهنمایان گردشگری که جدیدا در استان شکل گرفتند و نهاد نوپای بخش خصوصی و تخصصی گردشگری هستند نیز، استفاده خواهیم کرد.

آبیان با بیان اینکه نوروزگاه مرکز شهر زنجان در محل رختشوخانه خواهد بود، اضافه کرد: خوشبختانه با همکاری و تعاملی که بین مسئولان استان وجود دارد، شاهد هم‌افزایی در خصوص استقبال از میهمانان در زنجان خواهیم بود و شعار زنجان میزبان مهربان متبلور می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه اغلب تصادفات در ۳۰ کیلومتری شهرها رخ می‌دهد، بیان کرد: در ورودی‌های شهر برای جلوگیری از سوانح راهنمایی و رانندگی کمپین شصتی را خواهیم داشت.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با بیان اینکه با همکاری دستگاه‌های عضو ستاد خدمات سفر فضای مناسبی برای استقبال از گردشگران در ورودی شهر فراهم می‌شود، خاطرنشان کرد: ورودی‌های شهر اولین نقاطی هستند که مسافران با آن برخورد دارند به همین دلیل پرداختن به فضاسازی ورودی شهر امر مهمی است.

بازدیدها: 0

منبع خبر «» است و اخبار گردشگری پارسی در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 10133 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09199028006  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار گردشگری پارسی مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار گردشگری پارسی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید