شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-20
کد خبر: 9721 |
تاریخ انتشار : 01 ژانویه 2023 - 13:05 | ارسال توسط :
172 بازدید
0
1
ارسال به دوستان
پ

در تداوم سلسله برنامه‌های «آینه‌دار دوران: نکوداشت استاد محمد ابراهیم باستانی پاریزی» از پوستر «تا صد سالگی باستانی پاریزی» رونمایی شد.

اخبار گردشگری پارسی :

«آینه‌دار دوران» در سال‌های گذشته دو دوره برگزار شد و امسال همزمان با زادروز استاد محمدابراهیم باستانی پاریزی فقط به رونمایی از پوستر برنامه‌های «تا صد سالگی باستانی پاریزی» و اعلام برنامه‌های خود تا یکصد سالگی این استاد شناخته شده زبان و ادبیات فارسی پرداخت.

«از پاریز تا پاریس» و «از باستانی پاریزی تا خواجوی کرمانی» عنوان برنامه‌های آینه‌دار دوران ( نکوداشت استاد محمد ابراهیم باستانی پاریزی) در سال‌های گذشته بود.

در این جلسه حمید باستانی پاریزی، فرزند استاد باستانی پاریزی بر توجه به جایگاه و شخصیت دانشگاهی استاد باستانی پاریزی در کنار شخصیت‌ فرهنگی او در برنامه‌های ویژه نکوداشت او و ویژه برنامه یکصد سالگی استاد تاکید کرد.

همچنین با همراهی باغ موزه نگارستان دانشگاه تهران نمایشگاهی دائم از آثار اهدایی آینه‌دار دوران با موضوع استاد باستانی پاریزی در محل باغ نگارستان راه‌اندازی شود.

همچنین در این جلسه نماهنگ «بی انتهاتر از عشق» به یاد استاد باستانی پاریزی با ترانه‌سرایی مرحوم افشین یداللهی و خوانندگی شهرام ناظری به خانواده باستانی پاریزی‌ اهداء شد.

بازدیدها: 0

منبع خبر «» است و اخبار گردشگری پارسی در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 9721 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09199028006  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار گردشگری پارسی مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار گردشگری پارسی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید