پنجشنبه, ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-18
کد خبر: 9397 |
تاریخ انتشار : 24 اکتبر 2022 - 11:50 | ارسال توسط :
173 بازدید
0
3
ارسال به دوستان
پ

رئیس سازمان حج و زیارت ایران در دیدار با وزیر حمل و نقل سوریه درخصوص تسهیل روند ورود زائران ایرانی به سوریه رایزنی کرد.

اخبار گردشگری پارسی :

سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق اعلام کرد که سید صادق حسینی، رئیس سازمان حج و زیارت ایران با مهندس « زهیر خزیم »، وزیر حمل و نقل سوریه دیدار و رایزنی کرد.

در این دیدار که در دمشق برگزار شد دو طرف درخصوص روند تردد بهتر و ارزان تر زائران ایرانی از طریق شرکت های هواپیمایی و دادن تسهیلات بیشتر در این زمینه رایزنی کردند.

همچنین خبرگزاری رسمی سوریه(سانا) اعلام کرد که رئیس سازمان حج و زیارت ایران و هیات همراه در دیدار با وزیر حمل و نقل سوریه راه های توسعه روابط همکاری و هماهنگی بین دو کشور دوست در زمینه جابجایی زائرین و تسهیل ورود آنان را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

دو طرف در جریان این دیدار بر لزوم غلبه بر مشکلات و ساده‌سازی روش‌های حرکت گروه‌های گردشگری دینی و بازدیدکنندگان که از طریق خطوط هوایی در هر دو کشور وارد می‌شوند، تاکید کردند.

دو طرف همچنین بر لزوم برداشتن گام‌هایی که به صنعت گردشگری مذهبی کمک می‌کند و تسهیلات ارائه شده از طریق وسایل حمل‌ونقل به ویژه هوایی وتلاش برای کاهش هزینه های خطوط حمل و نقل و در نتیجه کمک به افزایش تعداد ورود از طریق شرکت های حمل و نقل مختلف است، تاکید کردند.

بازدیدها: 0

منبع خبر «» است و اخبار گردشگری پارسی در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 9397 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09199028006  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار گردشگری پارسی مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار گردشگری پارسی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید