سه شنبه, ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-16
کد خبر: 9853 |
تاریخ انتشار : 14 فوریه 2023 - 10:59 | ارسال توسط :
49 بازدید
0
1
ارسال به دوستان
پ

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی لرستان از راه‌اندازی موزه حیات وحش نوروز سال آینده در قلعه تاریخی، فرهنگی فلک‌الافلاک خرم‌آباد خبر داد.

اخبار گردشگری پارسی :

عطا حسن‌پور امروز دوشنبه ۲۴ بهمن‌ماه در نشست با مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اظهار کرد: با همکاری اداره‌کل حفاظت محیط زیست لرستان، موزه حیات وحش در ساختمان سربازخانه قلعه فلک‌الافلاک در نوروز ۱۴۰۲ راه‌اندازی خواهد شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی لرستان اظهار کرد: طرح محتوایی راه‌اندازی موزه حیات وحش در قلعه فلک‌الافلاک در حال تهیه است و به زودی عملیاتی می‌شود.

حسن‌پور با بیان اینکه تولید محتوا و پیام راه‌اندازی این موزه، حفاظت از محیط زیست و حیات وحش و ارتباط آن با دنیای باستان‌شناسی خواهد بود، افزود: بخش زیادی از مفرغ‌های لرستان با الهام گرفتن از طبیعت و حیات وحش ساخته شده که ضرورت دارد با ارائه گونه‌های تاکسی‌درمی شده، این ارتباط با دنیای باستان برای علاقه‌مندان برقرار شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی لرستان اضافه کرد: رونمایی از مهر باستانی نگهبان طبیعت با پیام پاسداری از گونه‌های وحشی جانوری، آذرماه امسال در موزه قلعه فلک‌الافلاک نیز از جمله اقدامات این اداره کل در راستای نگهداری و احترام به قانون حیوانات و حیات وحش بوده است.

علی سالاروند مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان نیز در این دیدار با اهدا لوح سپاس از تعامل و همکاری مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان در راستای حفاظت از حیات وحش قدردانی کرد.

راه‌اندازی موزه حیات وحش، نوروز ۱۴۰۲ در خرم‌آباد

بازدیدها: 0

منبع خبر «» است و اخبار گردشگری پارسی در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 9853 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09199028006  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار گردشگری پارسی مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار گردشگری پارسی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید