جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-19
کد خبر: 10010 |
تاریخ انتشار : 20 فوریه 2023 - 12:16 | ارسال توسط :
166 بازدید
0
2
ارسال به دوستان
پ

دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور گفت: نیازمند تحول و بازنگری در جشنواره مد و لباس فجر هستیم و قرار است در آئین‌نامه دوره دوازدهم این جشنواره تصمیمات جدیدی گرفته شود.

اخبار گردشگری پارسی:

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، سجاد لطفی افزود: حوزه مد دارای زنجیره مشخصی است که چهارده عنصر دارد و اگر بخواهیم روی یک عنصر آن تمرکز کنیم و از طریق جشنواره به فراگیر شدن آن بیندیشیم و آن را بررسی کنیم، انتظار ویژه‌ای است.

وی افزود: در جشنواره مد و لباس فجر سعی کردیم طراحان وارد میدان شوند و این زنجیره را باهم ببینیم. برای مثال در بخش‌های مختلفی که کارگروه فعالیت‌هایی انجام داده است، می‌توان این فعالیت‌ها مورد بررسی قرار گرفت. کارگروه در این مدت اقدام به فعالیت‌های مثبتی کرده است که می‌توان به سامانه جامع طراحان، مدرسه طراحی، سامانه جدید شیما اشاره کرد که به سامانه جامع تجارت متصل شده است. همه این اقدامات باید اطلاع رسانی شود و طراحان در جریان اقدامات کارگروه قرار بگیرند.

لطفی با اشاره به واردات جنس‌های قاچاق و ارزان به کشور گفت: حوزه مد و لباس، تک بخشی نبوده و کارگروه مد و لباس بخشی از یک مجموعه است. کارگروه سال‌ها به این موضوع ورود دارد و حتی اولین گلایه و شکایت تولیدکنندگان این است که چرا جلوی قاچاق را نمی‌گیرد یا برخورد مؤثری نمی‌کنند. این هم حرف کارگروه است، اما متأسفانه مسائل به هم متصل هستند.

دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس تصریح کرد: «شیما» شناسه بسیار مهمی است که یکی از اهدافش مبارزه با قاچاق به شمار می‌رود. از این طریق قدری می‌توان به مقابله با جنس قاچاق پرداخت. ما سعی کردیم ریشه‌ای و بسیار فراتر از آنکه شعار می‌دهیم، عمل کنیم.

بازدیدها: 0

منبع خبر «» است و اخبار گردشگری پارسی در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 10010 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09199028006  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار گردشگری پارسی مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار گردشگری پارسی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید