شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-20
کد خبر: 8753 |
تاریخ انتشار : 10 می 2022 - 15:32 | ارسال توسط :
113 بازدید
0
2
ارسال به دوستان
پ

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین درباره دلیل تخریب ستون سنگی سبزه میدان (میدان آزادی) قزوین اظهار کرد: نگاه مدیریت شهری در تخریب این ستون سنگی مطلقاً سیاسی نبود و تنها بر اساس کاربری بود چراکه در طراحی سبزه میدان که توسط استاد مجابی صورت گرفته؛ در محل ستون سنگی ساخت آب‌نما طراحی شده، ضمن اینکه نظر میراث فرهنگی نیز بر این است که این ستون ارزش میراثی و تاریخی ندارد.

اخبار گردشگری پارسی :

قاسم اللهیاری در نشست خبری با اصحاب رسانه که دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ در صحن شورای شهر قزوین برگزار شد، با اشاره به لزوم عمل به شعار شفافیت در شورای ششم، اظهار کرد: در راستای تحقق شفافیت در شورای شهر جلسات به صورت علنی همراه با پخش زنده در اینستاگرام برگزار می‌شود زیرا ما معتقدیم شورای شیشه‌ای باید محقق شود و این سیاست را دنبال خواهیم کرد.

وی گفت: قانون‌گذاری و نظارت بر اجرای قوانین ۲ وظیفه اصلی شورای شهر است و در نظر داریم از این پس به صورت هفتگی گزارش نشست‌های شورا به اصحاب رسانه منتقل شود.

این مسئول بیان کرد: تلاش ما در کمیسیون فرهنگی حرکت به سمت موضوعات کلان است و امیدواریم با همکاری سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری قزوین شاهد اتفاقات خوبی در حوزه‌ سیاستگذاری‌های فرهنگی در شهر قزوین باشیم.

وی در پاسخ به سؤال دلیل تخریب ستون سنگی موجود در سبزه میدان (میدان آزادی) قزوین اظهار کرد: نگاه مدیریت شهری در تخریب این ستون سنگی مطلقاً سیاسی نبود و تنها بر اساس کاربری بود چراکه در طراحی سبزه میدان که توسط استاد مجابی صورت گرفته؛ در محل ستون سنگی ساخت آب‌نما طراحی شده، ضمن اینکه نظر میراث فرهنگی نیز بر این است که این ستون ارزش میراثی و تاریخی ندارد.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین بیان کرد: چندین پروژه فرهنگی در محدوده جنوب و حاشیه شهر در حال افتتاح است تا برای برقراری عدالت اجتماعی در شهر قزوین قدمی برداریم، در همین راستا احداث فرهنگسرای هادی آباد، ناصرآباد و چوبیندر در دستور کار کمیسیون فرهنگی قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: تلاش می‌شود تا مجموعه تئاتر شهر امسال به بهره‌برداری برسد و جشنواره استانی تئاتر را در سال جاری در محل تئاتر شهر برگزار کنیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قزوین تصریح کرد: شورای شهر به دنبال هوشمندسازی شهرداری است که با اجرای آن، تمام خدمات شهرداری از پرداخت کرایه تاکسی تا صدور پروانه‌های شهرداری به صورت الکترونیکی و هوشمند انجام خواهد شد.

بازدیدها: 0

منبع خبر «» است و اخبار گردشگری پارسی در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 8753 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09199028006  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار گردشگری پارسی مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار گردشگری پارسی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید