جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-03-29
کد خبر: 6876 |
تاریخ انتشار : 31 اکتبر 2021 - 17:02 | ارسال توسط :
180 بازدید
0
5
ارسال به دوستان
پ

معاون گردشگری در دیدار با سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در کربلا بر گسترش همکاری‌های گردشگری ایران و عراق فراتر از سفرهای مذهبی و درمانی تاکید کرد.

اخبار گردشگری پارسی :

به نقل از روابط‌عمومی معاونت گردشگری، علی‌اصغر شالبافیان در دیدار با مجتبی شصتی کریمی ـ سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در کربلا ـ که در محل معاونت گردشگری برگزار شد، ظرفیت‌های مغفول‌مانده میان دو کشور را برشمرد و احصای اقدامات اجرایی به منظور تحقق بهره‌مندی بیشتر فعالان گردشگری کشور از بستر فعال گردشگری مذهبی به‌ویژه در کربلا را در برنامه همکاری مشترک وزارت گردشگری و امور خارجه قرار داد.

وی گفت: بر بستر فعال گردشگری مذهبی میان دو کشور ایران و عراق، می‌توان سایر شاخه‌های گردشگری از جمله گردشگری سلامت، فرهنگی و طبیعت‌گردی را نیز فعال کرد و با مخاطب‌شناسی و شناخت دقیق ذائقه‌های مختلف در یکی از مهم‌ترین بازارهای هدف گردشگری کشور، امکان تعاملات و ارتباطات بیشتری را در بخش گردشگری فراهم آورد.

شالبافیان با اشاره به این‌که مدار ارتباطی کربلای معلی هم‌اکنون از طریق گردشگری مذهبی، زیارت و سلامت برقرار است، تاکید کرد: می‌توان با ساماندهی و هدفمندسازی دقیق از جریان موجود به نفع فعالان گردشگری کشور و کسب‌وکارهای آسیب‌دیده از بحران کرونا بهره بیشتر برد.

مجتبی شصتی کریمی ـ سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در کربلا ـ نیز برای هر گونه همکاری به منظور شکوفایی بستر همکاری‌های دوسویه گردشگری ایران و عراق اعلام آمادگی کرد.

بازدیدها: 0

منبع خبر «» است و اخبار گردشگری پارسی در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 6876 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09199028006  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار گردشگری پارسی مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار گردشگری پارسی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید