شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-20
کد خبر: 9428 |
تاریخ انتشار : 25 اکتبر 2022 - 13:17 | ارسال توسط :
151 بازدید
0
1
ارسال به دوستان
پ

مسئول پروژه اصلاح ارقام داوودی پژوهشکده ملی گل و گیاه محلات گفت: بیست و یکمین نمایشگاه گل‌های داوودی محلات، تا ۱۵ آبان، پذیرای بازدیدکنندگان و علاقمندان خواهد بود.

اخبار گردشگری پارسی :

شفیعی، اظهار کرد: در این نمایشگاه ۹۹۲ رقم (ژنوتیپ) برتر داوودی به نمایش گذاشته شده‌است که تمام ارقام جدید بوده و حاصل کار به‌نژادی پژوهشکده هستند.

وی ادامه داد: امسال ۶۸ رقم (رنگ) جدید به مجموعه نمایشگاه افزوده شده و با ارزیابی‌های صورت گرفته، ۲۶ رقم حذف شده‌ است.

شفیعی افزود: این ارزیابی‌ها هرساله بر اساس پروتکل‌های جهانی و معاهده UPOV صورت می‌گیرد و سال به سال، ارقام نامطلوب کاهش می‌یابند.

وی با اشاره به کیفیت ارقام حاضر افزود: بخش زیادی از این ارقام، قدرت رقابت در بازارهای جهانی را دارند و اگر شرایطی فراهم شود که کشورمان بتواند این ارقام را ثبت جهانی کرده و به بازارهای بین‌المللی عرضه کند، قطعا مشتریان بسیاری خواهد داشت و درآمد خوبی را برای کشورمان به ارمغان خواهد آورد.

بیست و یکمین نمایشگاه گل‌های داوودی در محلات آغاز بکار کرد

بازدیدها: 0

منبع خبر «» است و اخبار گردشگری پارسی در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 9428 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09199028006  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار گردشگری پارسی مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار گردشگری پارسی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید