پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-28
کد خبر: 8555 |
تاریخ انتشار : 03 آوریل 2022 - 16:33 | ارسال توسط :
271 بازدید
0
5
ارسال به دوستان
پ

اخبار گردشگری پارسی : این همایش ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ از سوی بنیاد ایران‌شناسی و با همکاری پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری در شهر تهران برگزار خواهد شد. روابط‌ عمومی پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری اعلام کرد: تمام مقالات این همایش در پایگاه سیویلیکا و نیز کنسرسیوم محتوای ملی نمایه می‌شود و شرکت‌کنندگان می‌توانند با اطمینان کامل، مقالات […]

اخبار گردشگری پارسی :

این همایش ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ از سوی بنیاد ایران‌شناسی و با همکاری پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری در شهر تهران برگزار خواهد شد.

روابط‌ عمومی پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری اعلام کرد: تمام مقالات این همایش در پایگاه سیویلیکا و نیز کنسرسیوم محتوای ملی نمایه می‌شود و شرکت‌کنندگان می‌توانند با اطمینان کامل، مقالات خود را در این همایش ارائه و از امتیازات علمی ارائه مقاله کنفرانس با دریافت گواهی کنفرانس استفاده کنند.

باستان‌شناسی و تاریخ استان‌ همدان، جغرافیای تاریخی، وجوه تسمیه، تاریخ استان (قبل از اسلام، بعد از اسلام، دوران معاصر)، بناها، آثار و اشیای باستانی و تاریخی استان، جغرافیای استان‌ همدان، جغرافیای روستایی و عشایری استان، بازار و بازارچه‌های استان، فرهنگ استان‌ همدان، گویش، ‌ادبیات و ادبیات عامه در استان، صنایع و هنرهای دستی استان، مفاخر و مشاهیر استان، ورزش، بازی‌های بومی و محلی و سرگرمی‌های خاص در استان و… از محورهای این همایش است.

دومین همایش ملی ایران‌شناسی استان‌ها «تاریخ، فرهنگ و هنر کرمانشاه» دی‌ماه سال گذشته توسط بنیاد ایران‌شناسی با همکاری پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری و حمایت سیویلیکا برگزار شد.

بازدیدها: 0

منبع خبر «» است و اخبار گردشگری پارسی در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 8555 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09199028006  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار گردشگری پارسی مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار گردشگری پارسی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید