جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-03-29
کد خبر: 6697 |
تاریخ انتشار : 25 اکتبر 2021 - 12:47 | ارسال توسط :
196 بازدید
0
4
ارسال به دوستان
پ

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: کشاورزی را به عنوان پایه و مبنای کار در استان قرار دهیم.

اخبار گردشگری پارسی :

آیت‌الله احمد مبلغی در گفت‌وگو اظهار کرد: دو سه سال است که متوجه شدم لرستان یک محصول ویژه به نام کشاورزی دارد  و براین اساس یک هیات اندیشه‌ورز شامل مهندسان، کشاورزان، اصحاب عمل، کار، فکر و دانشگاه تشکیل دادیم.

وی اضافه کرد: ۱۲ جلسه در این راستا برگزار کردیم که کشاورزان مشکلات را بیان می‌کردند، دانشگاهیان تحلیل می‌کردند و اصحاب عمل و مناصب نیز حرف‌های خود را بیان می‌کردند و ما هم به عنوان خبرگان جمع‌بندی می‌کردیم و نتیجه را به نهادهای بالادستی ارسال می‌کردیم که البته یک ادبیات خوبی نسبت به لرستان شکل گرفت.

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: منتها استان یک مشکلی دارد و آن اینکه تغییر مسئولین که رخ داد دچار اختلال شد، در حالیکه بنا داشتیم در استان کنفرانس بزرگی برگزار کنیم و از مسئولین بالادست دعوت کنیم و مباحث جمع‌بندی و نهایی شده در امر کشاورزی را به عنوان پایه و مبنای کار قرار دهیم.

مبلغی گفت: در فضای لرستان اصولا وقتی یک مسئولی می‌آید همه علیه آن ایستادگی کرده و اگر می‌خواهند کاری انجام دهند عده‌ای فکر می‌کنند قرار است جا را برای او تنگ کنند و این یک اشکال است.

وی اضافه کرد: در لرستان در جلسات حضور نخبگان ضروری است و باید از این ظرفیت بتوان استفاده کنند.

برای توسعه گردشگری در استان باید یک تولید ادبیات و ریل‌گذاری واضحی نسبت به آن داشته باشیم

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه برای توسعه گردشگری در استان باید یک تولید ادبیات و ریل‌گذاری واضحی نسبت به آن داشته باشیم که کلی‌گویی نکنیم، گفت: راهبردهای گردشگری باید براساس واقعیات شکل گیرد.

مبلغی افزود: لرستان اندیشمند زیاد دارد و سطح فکر، اندیشه‌ورزی و دانشگاهی‌ آن اگر کمتر از جاهای دیگر نیست گاهی در برخی مناطقش، از جاهای دیگر بالاتر است و مهندسان و متخصصان در گوشه و کنار افتاده و فعال زیاد دارد که کسی هم به سراغشان نمی‌رود، در حالیکه همه این افراد ایده و اندیشه دارند.

وی عنوان کرد: نخبگان لرستان به کمک استان بیایند، چنانچه از مدیریت، راهبرد و استفاده از ظرفیت نخبگان بتوانیم استفاده کنیم توسعه اتفاق می‌افتد.

مطالب استان را پیگیری خواهیم کرد

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه در راستای وحدت در میان مسئولان، ۱.۵ سال است که جلساتی برگزار می‌کنیم که بنا داریم آنها را در تهران توسعه دهیم، خاطرنشان کرد: تمرکز بر توسعه، معیار ما در این رابطه است و مطالب استان را پیگیری خواهیم کرد.

وی با تاکید براینکه در حال حاضر مطالبه‌گری در استان شیب قوی‌تری پیدا کرده است، تصریح کرد: مطالبه اساس تضمین کننده نظام است و نظام از آن ارتزاق می‌کند.

مبلغی تاکید کرد: نباید از مطالبه‌گری بترسیم، چرا که هم خواسته‌ها در مجرای درستی قرار می‌گیرد و سازنده می‌شود و هم ریل‌گذاری خوبی صورت می‌گیرد.

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر جایگاه اجتماعی نمایندگان خبرگان رهبری گفت: به گونه‌ای نیست که ما دخالتی داشته باشیم، دخالت هم کنیم کسی به ما گوش نمی‌کند، اما باید جایگاه اجتماعی خود را به عنوان زبان مردم تقویت کنیم و رابط بین نظام و مردم باشیم.

بازدیدها: 0

منبع خبر «» است و اخبار گردشگری پارسی در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 6697 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09199028006  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار گردشگری پارسی مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار گردشگری پارسی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید