جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-19
کد خبر: 9520 |
تاریخ انتشار : 07 نوامبر 2022 - 16:38 | ارسال توسط :
206 بازدید
0
2
ارسال به دوستان
پ

مدیر گردشگری سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد از افزایش ۵۰ درصدی گردشگر سلامت در ۶ ماهه نخست سال جاری خبر داد.

اخبار گردشگری پارسی :

داوود خوش‌شکن  در خصوص میزان افزایش جذب گردشگر سلامت در مشهد اظهار کرد: ورود گردشگران سلامت در ۶ ماهه نخست سال جاری نسبت به بازه زمانی مشابه در سال گذشته ۵۰ درصد و نسبت به سال ۹۸ حدود ۳۰ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: در ۶ ماهه نخست سال جاری حدود ۲۳ هزار گردشگر سلامت از کشورهای عراق، افغانستان، پاکستان، کویت، بحرین و تاجیکستان از دانشگاه علوم پزشکی مشهد خدمات دریافت کرده‌اند.

مدیر گردشگری سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: ۶۶ درصد مراجعین را خانم‌ها و ۳۳ درصد آقایان تشکیل داده‌اند که اغلب به دلیل دریافت خدمات درمانی در حوزه چشم، قلب، زنان و زایمان، ارتوپدی و زیبایی به مراکز درمانی دارای مجوز ipd تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد مراجعه کرده‌اند.

خوش‌شکن خاطرنشان کرد: البته از ابتدای مهر ۷۰ درصد در ورود گردشگر سلامت افت داشته‌ایم. بسیاری از گردشگران سلامت به دلیل شایعه‌پراکنی‌های شبکه‌های خارجی به صورت انتخابی سفر خود به مشهد را لغو کرده‌اند. بیماران عراقی معتقدند در حال حاضر در ایران جنگ است و از سفر به ایران منصرف شده‌اند.

وی در خصوص پیش‌بینی خود از روند ورود گردشگران سلامت به مشهد در ۶ ماهه دوم سال جاری تصریح کرد: تبلیغات ما آغاز شده و قراردادهای خوبی با کشورهای همسایه منعقد کرده‌ایم. وزیر تندرستی تاجیکستان ۲ هفته گذشته و وزیر بهداشت افغانستان یک ماه گذشته به مشهد سفر داشتند.

مدیر گردشگری سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: متاسفانه ناآرامی‌های اخیر به نگاهی که از بیرون به ایران بوده آسیب وارد کرده است. توریست به دنبال کشوری است که از نگاه خودش کشوری امن باشد؛ البته که ایران کشوری امن است، اما گردشگران خارجی به دلیل اطلاعاتی که از شبکه‌های خارجی کسب می‌کنند با این احساس روبه‌رو شده‌اند.

خوش‌شکن مدعی شد: به عقیده من ۲ تا ۳ ماه زمان می‌برد که شرایط کشور پایدار شود و پیش‌بینی ما این است که در ۶ ماهه دوم سال جاری در صنعت گرشگری سلامت توفیق چندانی نداشته باشیم.

بازدیدها: 0

منبع خبر «» است و اخبار گردشگری پارسی در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 9520 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09199028006  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار گردشگری پارسی مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار گردشگری پارسی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید