پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-25
کد خبر: 8051 |
تاریخ انتشار : 04 ژانویه 2022 - 16:05 | ارسال توسط :
384 بازدید
0
7
ارسال به دوستان
پ

پس از تغییر مدیر کاخ نیاوران، قائم‌مقام وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برای این مجموعه تاریخی فرهنگی شورای راهبردی تشکیل داد که مدیر بازرگانی صدا و سیما، یک برنامه‌ساز تلویزیونی، یک نماینده مجلس، یک دیپلمات و معاون اسبق میراث فرهنگی از جمله اعضای آن هستند.

اخبار گردشگری پارسی :

از مدیر بازرگانی صدا و سیما تا دیپلمات و نماینده مجلس در شورای کاخ نیاوران

علی دارابی ـ قائم‌مقام ضرغامی در وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ـ پس از تشکیل شورای راهبردی برای موزه ملی و سعدآباد، این‌بار برای مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران شورای راهبردی تشکیل داد که با حکم او هفت نفر عضو این شورا شده‌اند.

عباس مهدوی‌مهر (مدیرکل بازرگانی صدا و سیما)، منصور ضابطیان (نویسنده، مترجم و برنامه‌ساز سینما و تلویزیون)، جواد منصوری (معاون اسبق وزارت خارجه، محقق و تاریخ‌پژوه)، سیدمجتبی حسینی (فارغ‌التحصیل زبان، ادبیات فارسی و هنر و دارنده گواهی درجه یک هنری، مشاور وزیر ارشاد و عضو کمیته بین‌المللی موزه‌های ایکوم)، مجتبی توانگر (نماینده مجلس شورای اسلامی از حوزه تهران)، سینا کلهر (دکترای سیاست‌گذاری فرهنگی از دانشگاه باقرالعلوم، مدیرکل سابق مطالعات فرهنگی مرکز پژوهش‌های مجلس و معاون وزیر ورزش دولت سیزدهم) و آتوسا مومنی (فارغ‌التحصیل دکترای باستان‌شناسی و معاون اسبق سازمان میراث‌فرهنگی) با حکم علی دارابی، قائم‌مقام وزیر و معاون میراث‌فرهنگی به‌عنوان اعضای شورای راهبردی مجموعه فرهنگی و تاریخی نیاوران منصوب شده‌اند. سوابق کاری این اعضا براساس آن‌چه روابط‌عمومی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اعلام کرده، نوشته شده است.

اعتلای عملکرد موزه بر پایه خرد جمعی، تقویت همکاری و مشارکت و بهره‌برداری از ظرفیت‌های فکری و علمی صاحب‌نظران، ارتقا و توسعه نقش موزه در جامعه و دسترسی اجتماعی به آن و نیز ترویج و اشاعه ظرفیت‌های تاریخی و فرهنگی و اجتماعی بخشی از ماموریت اعضای شورای راهبردی مجموعه فرهنگی و تاریخی نیاوران است.

پیش‌تر برای کاخ سعدآباد و موزه ملی شورای راهبردی تشکیل شده است که اعضای آن‌ها نیز ترکیبی از برنامه‌سازان تلویزیونی، مدیران صدا و سیما، مدیرعامل خبرگزاری فارس، فعالان سیاسی با عنوان تاریخ‌پژوه و تعدادی مسؤولان اسبق میراث فرهنگی هستند.

دارابی همچنین روز گذشته مریم جلالی را با پیشینه مدیریتی در رادیو، تلویزیون و سینما به عنوان مدیر مجموعه فرهنگی و تاریخی نیاوران منصوب کرد.

بازدیدها: 0

منبع خبر «» است و اخبار گردشگری پارسی در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 8051 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09199028006  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار گردشگری پارسی مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار گردشگری پارسی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید