جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-19
کد خبر: 9130 |
تاریخ انتشار : 13 آگوست 2022 - 13:58 | ارسال توسط :
84 بازدید
0
3
ارسال به دوستان
پ

به گفته معاون امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت کشور، با اعزام دو کاروان زائران، مرز خسروی به‌صورت رسمی از 23 مرداد بازگشایی می‌شود.

اخبار گردشگری پارسی :

حجت‌الاسلام صحبت‌الله رحمانی در بازدید از زیرساخت های مرز خسروی، با اشاره به سفر خود به کشور عراق، اظهار کرد: پس از این سفر که به منظور بررسی و بازدید از امکانات و زیرساخت های خدمات رسانی به زائرین صورت گرفت، از بغداد به صورت زمینی به مرز خسروی و شهرستان قصرشیرین آمدیم.

وی با مناسب خواندن این مسیر برای سفر زائرین عتبات عالیات، افزود: در آنسوی مرز، عراقی ها حدود 48 گیت برای پذیرش زائران اربعین و کاروان‌های رسمی حج و زیارت آماده کرده‌اند و در این سوی مرز هم 58 گیت مستقر شده است.

معاون امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت با بیان اینکه امکانات خوبی در داخل مرز خسروی برای پذیرش زائران فراهم شده است، گفت: امیدواریم این مرز به زودی به روی مشتاقان حسینی بازگشایی شود و از این مرز نیز زائران به عتبات عالیات مشرف شوند.

وی با اعلام اینکه تا پیش از شروع اربعین، کاروان های رسمی سازمان حج و زیارت از این مرز زائران را به عتبات عالیات اعزام می کنند، خاطرنشان کرد: 16 محرم مصادف با 23 مرداد دو کاروان تحت نظارت سازمان حج و زیارت از این مرز عبور خواهند کرد تا بصورت رسمی شاهد بازگشایی آن باشیم.

بازدیدها: 0

منبع خبر «» است و اخبار گردشگری پارسی در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 9130 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09199028006  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار گردشگری پارسی مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار گردشگری پارسی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید