پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-25
کد خبر: 7693 |
تاریخ انتشار : 15 دسامبر 2021 - 17:18 | ارسال توسط :
110 بازدید
0
6
ارسال به دوستان
پ

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان آزادشهر با اشاره به ارزیابی دقیق هنرمندان صنایع دستی کشور به صورت سالانه، گفت: دو هنرمند صنایع دستی آزادشهر موفق به احذ گواهینامه کیفیت صنایع دستی شدند.

اخبار گردشگری پارسی :

نشان کیفیت صنایع دستی بر سینه دو هنرمند آزادشهری/ اشتغالزایی برای 150 جوان توانمند

محمدطاها عسکری در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه صنایع دستی در کنار گردشگری و میراث فرهنگی ضلع سوم توسعه در مناطقی همچون شهرستان آزادشهر است، اظهار کرد: شهرستان آزادشهر از حیث با توجه به هنر صنایع دستی اقوام مختلف یکی از قطب های فنی این حوزه به شمار می رود.

وی با بیان اینکه گواهی کیفیت صنایع دستی به عنوان یکی از معتبرترین گواهینامه ها در حوزه صنایع دستی است، افزود: این گواهینامه با امضای «فرهاد غلامعلی فلاح» مدیرکل آموزش و حمایت از تولید وزارت میراث فرهنگی کشور و «احمد تجری» مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گلستان به دو نفر از هنرمندان شهرستان آزادشهر اهدا شد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان آزادشهر با بیان اینکه حضور هنرمندان و پیشکسوت در شهرستان آزادشهر برای ما یک افتخار بزرگ است، خاطرنشان کرد: این گواهی نماد اعتماد و اطمینان خاطر مصرف کنندگان است که خود نشان از ظرفیت های بسیار خوب آزادشهر در حوزه صنایع دستی دارد.

تحقق 85 درصدی اشتغال در سامانه رصد

عسکری با تاکید بر اینکه این گواهینامه به «محدثه گل چین» و «مهیا یازرلو» در رشته چرم دوزی اعطا شده است، ادامه داد: در اعطای این گواهی صنایع دستی مواردی چون مرغوبیت، اصالت، نوآوری، قابلیت بازاریابی و عرضه در بازار فروش محصول مورد بررسی قرار می گیرد.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود از محقق شدن 85 درصد از تعهد اشتغالزایی در سه حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از ابتدای سال‌جاری تاکنون در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: حدود 85 درصد از تعهد اشتغال اداره میراث‌فرهنگی این شهرستان محقق و در سامانه رصد ثبت شده است که با توجه به برنامه ریزی انجام شده و پروژه های گردشگری که در نیمه دوم سال به بهره برداری می‌رسند، میزان اشتغالزایی این اداره تا پایان سال بیشتر از میزان پیش بینی شده خواهد بود.

نشان کیفیت صنایع دستی بر سینه دو هنرمند آزادشهری/ اشتغالزایی برای 150 جوان توانمند
نشان کیفیت صنایع دستی بر سینه دو هنرمند آزادشهری/ اشتغالزایی برای 150 جوان توانمند

بازدیدها: 0

منبع خبر «» است و اخبار گردشگری پارسی در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 7693 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09199028006  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار گردشگری پارسی مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار گردشگری پارسی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید