شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-20
کد خبر: 10016 |
تاریخ انتشار : 20 فوریه 2023 - 12:31 | ارسال توسط :
54 بازدید
0
1
ارسال به دوستان
پ

سید ابوالقاسم موسوی: خانه های محیط زیست در راستای ایجاد بستر لازم برای حضور مردم در صحنه حفظ و صیانت از محیط زیست کشور، راه اندازی می شوند.

اخبار گردشگری پارسی:

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، مدیرکل دفتر مشارکت های مردمی و مسئولیت اجتماعی سازمان حفاظت محیط زیست، با تأکید بر اهمیت راه اندازی و فعالیت خانه های محیط زیست گفت: پیش بینی کرده ایم تا پایان سال جاری، ۱۴۰۱ خانه محیط زیست در سراسر کشور ایجاد شود.

موسوی یادآور شد: بعد از گذشت دو ماه و نیم از ارائه دستورالعمل و شیوه نامه خانه های محیط زیست به استان ها، امروز در کل کشور  ۸۵۵ خانه محیط زیست با مشارکت همه نهادها، بخش های دولتی و خصوصی تأسیس شده است.
وی توضیح داد: خانه محیط زیست جایی است که مردم در آن حضور می یابند و مسایل و چالش های محیط زیستی منطقه محل سکونت خود را به بحث می گذارند.

مدیرکل دفتر مشارکت های مردمی و مسئولیت اجتماعی سازمان حفاظت محیط زیست افزود: حفاظت از گونه های حیات وحش، مشارکت در برنامه های سرشماری حیات وحش، اطفای حریق، موضوعات مربوط به شناخت و آموزش همگانی و تربیت نسل محیط زیستی از جمله مهم ترین مباحثی است که در خانه های محیط زیست در حوزه آموزش، فرهنگ سازی و حفظ تنوع زیستی کشور مورد توجه قرار می گیرند.

بازدیدها: 0

منبع خبر «» است و اخبار گردشگری پارسی در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 10016 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09199028006  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار گردشگری پارسی مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار گردشگری پارسی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید