سه شنبه, ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-23
کد خبر: 7483 |
تاریخ انتشار : 04 دسامبر 2021 - 10:01 | ارسال توسط :
46 بازدید
0
3
ارسال به دوستان
پ

نماینده جمهوری اسلامی ایران در مجمع عمومی سازمان جهانی گردشگری، اهم اقدامات انجام‌گرفته از سوی ایران برای بازیابی گردشگری در پساکرونا و دیگر اقدامات تخصصی در راستای توسعه گردشگری کشور را تشریح کرد.

اخبار گردشگری پارسی :

سعیده نظری ـ رییس گروه همکاری‌های تخصصی بین‌المللی معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ـ که همراه علی‌اصغر شالبافیان ـ معاون گردشگری کشور ـ برای حضور در مجمع عمومی سازمان جهانی گردشگری به کشور اسپانیا سفر کرده است، درباره تلاش ایران برای بازیابی گردشگری در پساکرونا و به‌روزرسانی دانش گردشگری بخش خصوصی گردشگری به‌ویژه اعضای وابسته ایرانی سازمان جهانی گردشگری گزارشی را در اختیار کمیته‌های تخصصی‌ای که در حاشیه بیست و چهارمین نشست مجمع عمومی UNWTO تشکیل شد، گذاشت.

نماینده ایران همچنین در کمیته‌های آموزش آنلاین و تدوین کُد بین‌المللی حمایت از گردشگران ICPT و کمیته مجموعه اعضای وابسته حضور داشت و نقطه نظرات جمهوری اسلامی ایران و تلاش کشور در این بخش‌ها، به ویژه به‌روزرسانی و بازنگری عناوین و سرفصل‌های آموزشی گردشگری را ارائه و تشریح کرد.

در یک‌صد و چهارمین نشست شورای اجرایی این سازمان که با حضور رییس گروه همکاری‌های تخصصی بین‌المللی معاونت گردشگری برگزار شد، گزارش دبیرخانه UNWTO در بخش‌های منابع انسانی، مالی، آموزش، کد اخلاق و غیره مورد بررسی قرار گرفت.

یک‌صد و چهارمین نشست شورای اجرایی و بیست و چهارمین نشست مجمع عمومی سازمان جهانی جهانگردی با حضور نمایندگان ۱۳۵ کشور از جمله ایران هم‌اکنون در مادرید اسپانیا درحال برگزاری است.

بازدیدها: 0

منبع خبر «» است و اخبار گردشگری پارسی در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 7483 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09199028006  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار گردشگری پارسی مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اخبار گردشگری پارسی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید